"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Fekete lyuk, avagy a posta : UPDATE

2016. szeptember 26. - korcs75

Történetem valamikor régen, egy messzi-messzi galaxisban.... úgy augusztus 2-án kezdődött. Semmi különös, csak rendeltem egy rövidebb stucnit (kormányszárat) a 90mm-es helyett. A széles kormány és az új váz kicsit átrendezte a szokásos üléspozícióm és a gerincem nemzeti és testi konzultáció után jelezte, hogy nem bánná, ha kicsit közelebb kerülne a szívemhez, a veridizájnos kormányom, javítva a dőlési szöget.  

Ha már lúd legyen kövér alapon, a távoli ködös Albionból kis is néztem a villámhoz márkában igencsak passzoló eXotic Enduro kormányszárból a 65mm-est. Használjuk ki, amíg a britek bent vannak az Unióban mondtam magamnak, hiszen a posta se egy ökör ára, fórumokon is oda meg vissza voltak érte és pont ugyanilyen márkájú a villám is. Ez kell nekem!

zm_lge_cc-m2031050_2.jpg

Webshopon megrendel, Paypal-vel kifizet. Vár... vár... vár... vár... vár... 24-én ráírtam a support-ra, hogy miújság, merre a csomag és benne a stucnim!? Rebecca visszaírt, hogy hű ez már elég sok idő és már rég meg kellett volna kapnom, utalja is vissza pénzt és ne haragudjak a kellemetlenségért.

Rögtön vissza is írtam, hogy igazán nekem a stucni kéne, szóval lehetőleg ne utalja vissza, hanem jó lenne ha küldenének másikat az elkeveredett helyett, de elkéstem. A pénz egy nap késéssel már a számlámon is volt, így megint irány a webshop, megint megrendel a stucni. Taktikusan a csomag nyomkövetésre már rákérdeztem, hogy nem e lenne valami mód rá. Válasz: standard csomagnál náluk nincs nyomkövetés funkció. Sebaj, a remény hal meg utoljára. Bíztam (én hülye), hogy másodszorra fog ez működni Anglia és Magyarország között.

Vár... vár... vár... megint semmi, írtam a supportnak (Rebecca), hogy "helló sehol a csomag". Rebecca visszaírt, hogy várjunk már 09.20-ig, hátha. Vártam, semmi. Írtam neki, hogy sorry, de megint semmi és kicsit idegesítő a helyzet és igazán nem visszatérítésre vágyok, hanem egy stucnira. Rebecca rögtön válaszolt, hogy megérti a szitut és tényleg ne haragudjak már, de már nem tud ilyen típust küldeni, mert kifogytak, de ha szeretném egy, az eredetinél nagyobb összeget levásárolhatok a webshopban, sőt nyomkövetést is beállít a postára, de sajnos az náluk feláras és attól nem tud eltekinteni. Írtam neki rögtön vissza, hogy persze benne vagyok és már küldtem is az extra zsozsót, az extra postai szolgáltatásért.

Figyeled a mentalitást?! Fel se tételezte, hogy hazudok, trükközök... be ez, azért sokat alakult nálunk is mostanában, de még mindig nem az igazi. Az itthoni postáról inkább nem mondok semmit, mert jót, csak nagyon ritkán tapasztalok... leginkább egy fekete lyuk számomra, ami vagy felesleges körökre magához vonzza az ember csomagját és random kiköpi, vagy egyszerűen csak magába olvasztja és soha többé nem lesz meg.

Na de webshopra fel,  stucni kiválaszt, 22-én a csomag feladva, csomag azonosító (tracking number) megkapva Rebecca-tól. Remélem ez már nem akad el sehol és/vagy kiderül, hogy hol akadt el a többi (tudom-tudom álmodik a nyomor).  

Az egészről, nem is tudom miért, eszembe jutnak azok a külföldi webshopok, ahol Magyarország, mint lehetséges célpont nem választható ki (bár a környező országok igen...) és eltöprengek, hogy én vajon kivenném e a helyükben ezek után... 

UPDATE: bár a tracking infó, egy egész bejegyzés után soha többé nem frissült, jelentem a stucni megérkezett a DHL jóvoltából:

14522089_1148889338491970_357661934_o.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr3611744569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása