"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Sunrace in da house - CSMX3 11-46T

2018. február 22. - korcs75

Sunrace in da house címmel egy új poszt(apokaliptikus) sorozatot indítok, köszönhetően a Gyöngy Ház Kerékpárbolt felajánlásának, akik egy full sunrace hajtást vágtak hozzánk tesztelésre. A terv az, hogy szép apránként mutatom be ezeket az alkatrészeket, majd a legvégén, ha összeállt a cucc, tolok egy külön posztot a teljes rendszerről, hogy muzsikál, mik a buktatók, menettapasztalatok stb. 

Kezdjük is a szett legimpozánsabb darabjával, a Sunrace CSMX3 11-46T ,10 sebességes, Wide-Ratio kazettával. A Sunrace-nél, a Wide-Ratio kazettákkal, igencsak ráéreztek egy hatalmas piaci résre, hiszen az régi 8-9-10-es rendszerekre nem volt alternatíva nagyobb áttételtartományra, ha az ember meg akarta a lovagolni az 1X-es divathullámot. Na jó igazából voltak átalakítószettek, amivel a normál sorok egyik lánckerekének feláldozásával berakhattál egy extrémebb fok számút hátra, de lássuk be "egybetök" sort a Sunrace-en kívül senki sem kínált. 

Magam is CSMS3 11-42T-es sort faragtam bele a gépembe, amikor 1X10-re tértem át, igaz akkor még a 46T -s verziók ("szegény" ember Eagle-jei, hehehe) még nem jöttek ki.  A CSMS3 és CSMX3 széria között a fő különbség a nagytányér anyagában van, ami az előbbinél acél (Hi-Tensile Steel), az utóbbinál alu  (A7075 Aluminum)...na jó, a Lock Ring és hézagolók anyaga is más. Ez 11-46T-os soroknál +50 grammot jelent az olcsóbb CSMS3 11-46T-nek.  

Áááá kezdesz belezavarodni?! Nem csodálom... a lényeg, hogy a mi általunk kapott CSMX3-as, az alu nagytányéros sukárabb (és drágább) verzió. Fekete színben pompázó lánctányérokkal és piros bakkal, zárógyűrűvel.

336.jpg sunrace_csmx3.jpg

A gyári adat szerint 436g, ami mérve is pontosan ennyi... ami azért lássuk be nem egy grammhuszár adat...

img_20180217_091620_1.jpg img_20180217_091544.jpg

... de így is nyertem vele 14 grammot a 11-42T-s full acél verzióhoz képest... nem mintha ez az én kategóriámban számítana, hehehehe.  Külsőre igazán lenyűgöző látványt nyújt, talán a legszebb asztali dísz volt amíg fel nem raktam a bringára és ott is jól mutat. Az ára 20Eft körül mozog (szín függő, ugyanis létezik ezüst változatban is), ami igazán baráti.

Pár sor előzetesnek az összeszerelésről:

Mivel a 42-es sorral is megküzdöttem, mire hozzáigazítottam a hátsó váltót, így nem volt kétségem, hogy ez se fog könnyen menni. Hála égnek a hosszabb b-screw (pozicionáló csavar) most is segített. Igaz itt már trükközni kellett, mert a váltó kis füle, amin megül a csavar vége, annyira lentre került, hogy a csavar egyszerűen elment fölötte így nem tudta a megfelelő pozícióba tolni a váltót. De erről majd a végső "összeszerelés" posztba írok bővebben.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr713686966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos27 2018.02.24. 17:33:15

Lesz egy "link kecske" vagy még hosszabB csavar...

akos27 2018.02.24. 17:34:56

Már látom az előbb még nem... :-(
süti beállítások módosítása