"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Magyar Kerékpárosklub

2008. szeptember 22. - korcs75

Hát ezt is meg kellett élnem... beléptem egy szervezetbe. Biztos sokan hülyének néznek, de én abba a 1%-ba tartozom, aki mindig elhatározza, hogy belép ide vagy oda, aztán mégsem. Miért? Mert egyet kell érteni, meg birkázni kell... vagy oda lenne a "jaj de kib*szottul független vagyok" életérzés. Most viszont megtettem. Beléptem a Magyar Kerékpárosklubba. Ami megfogott bennük, hogy nem csak egy amolyan tömörítsük egybe a bringásokat és majd jól megmozdulgatunk szervezet, hanem nyújt is valami az évi 5000HuFt-ért (ami lássuk be, egy évre nem sok pénz). Azt, hogy mit, a honlapon a szolgáltatások menüpontból tudhatod meg  (http://www.kerekparosklub.org/szolgaltatasok). Már maga a biztosítás is megéri, a kedvezményekről nem is beszélve, ráadásul itt helyben (Debrecenben) is van egy területi szervezetük.  Aztán majd meglátjuk mennyit kell birkázni!;-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr14866492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása