"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Kerékpárút fejlesztés Debrecenben

2009. április 18. - korcs75

Hát bevallom töredelmesen, már 2008.10.21-én nyilvánosságra hozta a haon a debreceni kerékpárutakra vonatkozó fejlesztési terveket, amire tegnap hívták fel a figyelmemet (éééén hülye...)... Szóval és tettel az egész doksi letölthető itt, a térképek a fejlesztés során kialakított kerékpárutakról meg nesztek külön, mind a 4 ütemről (ugyanis a fejlesztést négy ütemben képzelik el). Képre kattintva tudsz  nagyítani. 

Meglévő kerékpárutak:

Első ütem:

Második ütem:

Harmadik ütem:

Negyedik ütem:

Végeredmény:

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr214866584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imi 2012.06.26. 17:58:52

A Tourinformnál nincs debreceni kerékpárút térkép. Az interneten sem találtam jó minőségű, nyomtatható, utcanevekkel ellátott kerékpárút térképet. Több külföldi ismerős is érdeklődött utána, csodálkoztak, hogy nem lehet ilyenhez hozzájutni egy ilyen nagyvárosban, vagy kinyomtatni.
süti beállítások módosítása