"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Bringás reggeli, Debrecen

2010. január 27. - korcs75

Korán keltem (mint mindig), adtam kaját Boszkónak (a post ritkulás neki köszönhető, mivel nemrég került hozzánk a 3 hónapos óriás snaci kölyök) , kicsit foglalkoztam vele, vagyis erősítettem a falkavezér státuszom, majd irány öltözködni. Térdvédő, amit Ritty kinyújtott karmelegítőjéből csináltam, termo pulcsi, sapka, sál (maszkot pénzhiány miatt még nem szereztem be), túrabakancs. Az ajtón kilépve -12C˙volt a hőmérséklet, vagyis pont ideális egy forró teához a főtéren.

Az odaút eseménytelenül zajlott, bár a szokásonál több bringással találkoztam. A pogi finom volt, a tea méginkább. Megtudtam Kálmántól, hogy a muffolt vázak hidegben kicsit nyisszognak, ropognak és hogy milyen fasza is a jó minőségű maszk ilyenkor (10Eft-ért). Rácsodálkozott sokadjára, hogy nem fixi a bringám hanem SS, én meg nemes egyszerűséggel "leagyaztam" a monoblokkot egy "végenemvolt" körmondatban. Magadtam a nevem, mail címem valami túraszervező társaságnak, akik majd kiértesítenek, ha lesznek túrák. Beflamóztam a pogit és a teát, majd irány a melóhely. Kerültem hatalmasat, de így reggelre nem is volt rossz ez az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr474866685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása