"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

RE:VANMOOF

2010. február 16. - korcs75

Nem bírtam ki, hogy meg ne alkossam:

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr794866697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trofimov 2010.02.16. 19:42:03

Nagyonmekkora! Vagy kapa, vagy váz alatt bicikliző gyerek.

ZsZs 2010.02.17. 17:18:50

Vidéken nőttem fel, ahol ez gyakori jelenség volt, de emlékeimben úgy él, hogy a kapa feje mindig hátul volt, s lefelé lógott (a rázkódás miatt pár m haladás után úgyis ebbe a helyzetbe kerül... )

Ismeretlen_92050 2010.02.17. 21:27:09

Jaja, csak nem találtam jó kapa képet, belelógott a feje a kerékbe.. gondoltam na majd fordítva, persze szemre is látszik, hogy ott se fér el:-D Hát nem is, tükrözés "osztan jóvan". Méretezni kisebbre meg nem akartam a kapa fejét.
süti beállítások módosítása