"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Minek?

2010. május 26. - korcs75

Szeretem a totalcar-t. Szerettem a Tv műsort is, szeretem a weboldalt is. Olvasom a cikkeiket, bár nem vagyok autóbuzi, de pl. magam is használok benzin (most már etanol) füstölő gépezetet. De(!), amíg ilyen általánosító cikkek jelennek meg, azt mondom mesterségesen szítják az ellentéteket a kerékpáros kontra autós ügyben (főleg egy ilyen cikk után nem értem miért kell) Tudom a fentebb említett cikkben gyalogos fröcsögött, de könyörgöm, egy autós weboldalon hozták le, amit főleg e témában érdekeltek olvasnak és kommentálnak. Nem tudom miért kellett... nem volt elég kattintás vagy csökkent a látogatottság a Domsjö expressz óta, esteleg nem volt miről írni?! Annyit fogjunk már fel, amíg nem lesz egy normális közlekedési morál addig:

- Ha autóval vagyok, akkor köcsög minden gyalogos, kerékpáros motoros.
- Ha motorral vagyok, akkor köcsög minden gyalogos, kerékpáros, autós.
- Ha kerékpárral vagyok, akkor köcsög minden gyalogos, motoros, autós.
- Ha gyalog vagyok, akkor köcsög minden kerékpáros, motoros, autós.

Egyszerű képlettel:

Ha X vagyok, akkor köcsög mindenki, aki Y, Z, V.

...vagyis mindenki más:


Ez ma Magyarország közlekedési morálja (sajnos)... lehet fröcsögni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr864866810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_17620 2010.05.26. 13:10:20

Én soha nem olvasom el ezeket a cikkeket. Felesleges. Most is csak átfutottam. Ugyanolyan felesleges ezekről vitatkozni, mint arról, hogy megy-e a kék a zöldhöz. Mindenki igyekezzen a tőle telhető legnormálisabban közlekedni, de egy-két tahoid miatt nem kell ilyesmit se gondolni, se írni - és elolvasni pláne nem vagyok hajlandó. Én akkor is biciklivel járok, ha a gyalogosoknak a füle lerohad. Nem érdekel az általánosító, és vérlázító hangnemben előadott véleményük, ami ráadául olyan szubjetív, hogy már csak számukra nem világos. Normálisan közlekedem, ha néha beparáznak, mert nem tudják felmérni a kettőnk egymáshoz viszonyított helyzetét, akkor az nem az én bajom. Ilyenkor elnézést kérek, mégha tudom is, hogy nem én vagyok a hibás. Büszkén állíthatom, hogy a necces esetek 97 százalékában a gyalogos a meggondolatlan reakciójával kevert engem, mint bringást balesethelyzetbe, de tudnék mesélni az autósról, aki mögém lopakodott a tragacsával, és olyat dudált rám (a semmiért, asszem lassú voltam neki), hogy az ijedtségtől beestem a kerekei elé, és majdnem elütött. Mind a három oldalon (gyalogos, autó, bicikli) van tahoid, akihez képest a birka már közlekedik. Ez van. Ahogy azon sem veszünk össze, hogy miért fehér a biciklim, azon se tegyük, hogy miért ülök biciklin. Én megteszek mindent a normális közlekedésért, néha azért nem megy, mert mindenki más ellenem van ebben a harcban - egyedül meg nem tudok egy nagyvárosi közélekedést megreformálni. Summa summárum: mindenki hibás, aki odafigyelés nélkül közlekedik, mindegy, mi van a segge alatt, kerék-e, avagy láb. Ugyanezt a cikket három nap múlva megírja egy bringás az autósok ellen, aztán egy autós a bringások ellen egy hét múlva. Itt nem autó vs bicikli vs gyalogos -ellentét van, hanem a közlekedni tudók vs a közlekedni nem tudók. Erre mikor jövünk már rá, gyerekek? Eddig a felismerésig mikor jutunk el?!

Ismeretlen_143482 2010.05.26. 14:36:45

Ja, azon a cikken én is pislogtam. De nem ez az első hangulatkető cikkük. Ha nincs téma, valamivel fel kell dobni a honlap forgalmát és ez sajnos sok helyen előfordul :-P Szaftos tud még lennik a kerékagy blog komment kavalkádja is, egy ideje leszoktam az olvasásáról, mert csak felidegesít hogy milyen hülyék tudnak lenni egyesek. Nekünk is etanolos a verda :-D

Misi · http://www.stipistop.com 2010.05.28. 11:26:44

Szia Korcs75, egyrészt: olyan honlapot kell olvasni, amelyik az autósokat és bicikliseket egyaránt nagy rajongással kezeli. Ilyen honlap a legjobb hazai autós járműves blog, a www.stipistop.com. Azt olvassad! Másrészt, bár a Totalcar az én bögyömben is benne van rendesen, az említett bejegyzésnél érdemes lenne értékelni, hogy megoldásokat, ajánlásokat is tesz. A bejegyzésed alapján sokkal rosszabbra számítottam volna, de nincs olyan nagy baj szerintem azzal a cikkel.

Ismeretlen_92050 2010.05.28. 12:38:58

Szeretem Winklerék stílusát, szal a totalcar megmarad, meg a totalbike is:-D Egyébként érdemes elolvasni a cikk után a kommentekt, hogy mi jött le a cikkből az "embereknek", ezen toltam fel az agyam... pedig hányszor megfogadtam, hogy totalcaron kommenteket soha!:-D

Misi · http://www.stipistop.com 2010.05.29. 10:45:29

A kommenteket nem olvastam. Mea Culpa. Megyek, elolvasom őket. :)
süti beállítások módosítása