"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Beszerzés alatt

2010. július 08. - korcs75

Beszerzés alatt áll egy Blackburn Flea USB első lámpa (Cateye-omat sikeresen tönkrevágtam) és egy SKS Base S nyeregtáska. Mindkettőt kapom, így elmondhatom, hogy jó "biznisz". A Blackburn Flea-re külön kíváncsi vagyok, hiszen USB-ről tölthető (sőt kapható hozzá spéci napkollektoros töltő), ráadásul pirosban is kapható (lányok figyelem, van rúzsa(magdi)színű is).

Az SKS mellett a tépőzáras konstrukció és a 6 fajta méret miatt döntöttem. XS-től XXL-ig kapható, nekem speciel az S-es méret lesz, ami 0.5 liter. A tépőzáras megoldáshoz, azért ragaszkodtam, mivel sokkal kevésbé sérülékeny a rugalmassága miatt, ellenben a merev műanyag gyorsrögzítős megoldásokkal (bár biztos van abban is jófajta).

Hozzáteszem halkan, hogy egész jó cuccokat tud kapni az ember (névnapra, születésnapra, karácsonyra), ha a rokonait rávezeti, hogy mire is van szüksége. Hehehe!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr344866851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_162501 2010.07.09. 17:27:23

Gratula az alkalomhoz! (gondolom nem karácsony van ;) Én már évekkel ezelőtt kezelésbe vettem a családot, így már jól tudják, hogy túra- v. bringabolttal nem nyúlhatnak mellé. A lámpa nagyon jó cucc!! Játszottam vele a bringaexpon. Súlytalan kis vacak, akár a pumpáik! A fényerejére sem lehet panasz, pedig kiállításon teszteltem! Az egyetlen negatívum, szerintem (és ez nem is tapasztalat, csak jóslat) hogy a kis kindertojásba illő kütyü rázós úton hangos lesz a kormányon. Magyarán a rögzítés nem volt meggyőző. Emellett nem tudom elhinni, hogy az első leejtéstől ne esne baja. Bár talán csak azért mondom, mert megszoktam a knog lámpik és órák fincsi szilikon borítását. Mindenesetre szerintem igen jó vétel... vagy is ajándék ;) tény én is elfogadnám :D
süti beállítások módosítása