"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Spinningre vagy csak tekerni

2010. szeptember 23. - korcs75

Szerintem mindenki tudja, hogy mióta Szilvi megmutatta az Intimtorna Illegál-t, azóta rajongom értük. Mióta kijött az első klipjük és leszedtem youtubról mp3-ban (bocs fiúk) azóta megy a fülesen tekerés közben, mert egyszerűen, ha ez jön listán, lendületet ad. Spinningre szerintem baromi idális (hallod Sanyi?! Hehehehe!) (Ja és igen, ismerem a Kedvenc mindenem a bicklimet, sőt arra csörög stílusosan a telefonom).

Ja utólag jutott eszembe, hogy aki netán ismeri őket, szóljon már oda, hogy egy repi példányt az albumukból küldhetnének, bár értük fizetni is hajlandó lennék, hehehehe!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr204866915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W. 2010.09.24. 15:15:53

Szevasz, nekem megvan 256 kbps-es mp3-ban. Ha küldesz a woland @ bad.hu-ra egy emailcímet, elküldöm.

Ismeretlen_92050 2010.09.25. 16:15:45

küldtem!

demkorahel · http://bringamatrica.hu 2010.09.26. 17:13:37

Korcs, küld tovább nekem! Köszi!

W. 2010.09.26. 22:08:01

@demkorahel: Azokat a küllőkártyákat hol lehet meglesni?
süti beállítások módosítása