"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Crud Roadrace

2010. október 31. - korcs75

A sárvédőket vissza kéne pakolni Krumplira, de mivel más a váz geometriája, a régi vázhoz megvágott pálcákkal vagy trükközni kell, vagy venni újat. Szétnéztem hát a világhálón, hogy lehet e sárvédőpálcát külön kapni (lehet) és közben, ha már ott voltam, szétnéztem az aktuális outi sárvédőszettek közt is. Keresgélés közben bukkantam rá erre a nem éppen olcsó (bár SKS raceblade-hez képest nem is drága) szettre. Elég meggyőző a Crud cég Roadrace darabja, de azt hiszem minimál költségvetés miatt marad a kókányolás. Érdemes megnézni a  cég honlapjára felpakolt youtube-os teszt videót.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr764866954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_143482 2010.10.31. 21:35:25

hűha! egy ilyen kell!!! nagyon baba! túl sokszor áztam el idén sárvédő nélkül :-P pedig külön bicajom van szar időre atombiztos sárvédőkkel, de az eső néha elkapott az országútin is...

Ismeretlen_162501 2010.11.01. 01:29:25

hehehe most mondanám hogy bibibí nekem ilyenem van 2 outimon is, de nem lenne életszerű, mert kár ezért irigyelni! :) Fasza kis cucc első blikkre, és ha az emebr leszurkolja azt a kb 10db ezrest, akkor még a második benyomása is az lehet... (sőt ahogy most nézem az sks-t odaveri külcsínben). De a fröccsöntött műanyag a legkisebb elrőhatásoknak is megadja magát... a két tökegyforma sárvádőt, csak a rá felaprikált első és hátsó laffantyúval lehet megkülönböztetni... amiből az első kerék hátsó fityegőjét az első kanyarban lerúgtam (pedig még nagyobb is a vázam, mint kisebb), a hátsó egység hátsó laffantyúját még előtte sikerült letörnöm, mikor a liftbe rakva hátsó kerékre emeltem a gépet.. E nélkül a 2 stratégiai fontoságú elem nélkül sokat esett a hatékonysága. Amire amúgy a teljes szett birtokában nem lehet panasz! (a másik bringámon jobban vigyázok rá!) (tényleg most ugrott be annó a halálfejeslaffanntyús postkor akartam ajánlani ezt a crudot, mert a gyári kis vacak is nagyon jól teljesített nálam... míg meg volt. mellesleg upgradeelni nem is lehetne) Tehát felemás érzéseim vannak a crud irányában... Tény, hogy nagyon kis püspökfalat... ahogy a képen is látszik a bringán észrevehetetlen... Ha lakatolás közben néhány sporttárs még is kiszúrja, akkor nagyon oda vannak! :) fullműanyag, így a grammániásoknak is ideális lehet... Ám a most épülő téli outimra eszembe se jutott ilyet rakni! (még mindig keresem az ideálisat, talán ez az sks lesz...) boccs kicsit hosszú lettem...

Ismeretlen_14067 2010.11.01. 10:33:53

én is szemeztem ezzel. Ha valakit érdekel, lehet, hogy rendelek a CRCről mostanság (van egy 10%os kuponom, mint gyaníthatóan mindenkinek, aki nemrégiben vásárolt) és ott van. Ezzel is szemeztem ott: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=28106&PartnerID=4149 :)).

Ismeretlen_92050 2010.11.01. 13:10:06

twit: ezt nézted már? http://www.bikeradar.com/gear/category/accessories/mudguards/road/product/c-lite-mudguards-10-37744

Ismeretlen_162501 2010.11.01. 20:12:46

@Galad: koponya stucni nagyon szigorú! :D Ha nem akarod ellőni a kupont egy ár/érték arányában szerintem drága sárvédőre, akkor javaslom rob barátomat! www.rob4bike.com aki van annyira hatalamas, hogy miután meséltem neki a crudról rögtön rendelt is belőle... Egyébként érdemes vele jóban lenni mert hajlamos az ilyesmire! :D @korcs75: neeem ismertem nagyon jó köszönöm a tippet én egy ilyenre vágyom rég, de ezt csak a bicóhoz adják, ha jól tudom (a gyártó saját sárvédője) és úgy nézem nem rossz... http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Verenti_Kilmeston/5360048366/ de ez a curana felcsigázott... le is vadászom még ma este melóban, honnan lesz ez meg nekem! :D

Ismeretlen_92050 2010.11.02. 08:40:07

twit: csináltam is nekik izibe egy kis ingyen reklámot

Katona Gábor 2010.11.28. 20:55:06

Sziasztok, A CRC kifogyott belőle, 30.-án lesz. Tuti, h rendelek. Kérdésem, hogy erre akkor egyáltalán nem kell laffantyú? (Kérem,olyanok írjanak, akiknek van, és használják. A képeket én is látom, nem vagyok vak)

best registry cleaner · http://www.registrycleaner.at/ 2010.12.02. 01:29:21

I really enjoyed this post, especially the “examples in this post” portion which made it really easy for me to SEE what you were talking about without even having to leave the article. Thanks
süti beállítások módosítása