"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Star Wars gettószpók!

2011. április 22. - korcs75

Bár Kutyából nem lesz szalonna, de azért még Darth Vader lehet! Így előre is elnézést, hogy az Ő mesteri képét használtam fel, de csodálkozom, hogy még nem láttam senkinél, annyira adja, a halálcsillagos gettho spoke (telekerék) pólóra. Ha meg már Star Wars, akkor dukál egy hozzáillő védősisak! Hehehehe! Mellesleg ez a kép is ideális lenne küllőkártyának!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr94867142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kutya 2011.04.22. 11:59:23

Na korcs, ha tudsz intézni ilyen maszkot csupán kipróbálásra, én végigtolok bene egy menetet :D Felőlem csinálhatsz ebből is küllőkártyát, de a Bike polo népszerűsítéséhez van egy jobb kép, mikor Csipisszel ketten fogjuk közre a labdát... Ha pedig elkészül a másik keróm, majdmeglátod milyen mikor minkét kerék teli, ülés alacsonyabbra, remélem duplázós fékkar, két fékkel,, 1,8-as áttétel, és remélhetőleg utána dirt bukó, és full protektor :D

Ismeretlen_92050 2011.04.22. 12:43:49

Áááá egyszer volt Budán kutyavásár, nem lesz több küllőkártya;-)

FraterThomas · http://frater-thomas.blogspot.com 2011.04.25. 10:28:13

Vödör ellen szerintem esélytelen a menet. Habár megnéznék egy Birodalom vs. Köztársaság meccset. Yoda mester a nyeregben szerintem verhetetlen lenne.

csipisz 2011.04.25. 12:27:30

Wáá! a szetthez dukálna azért egy rubinvörös fénykard! Bár, akkor rövid úton cafatokban heverne az ellenfél. De még mindig jobb mint ha Kálmán vagy én lennék a feldolgozás alanya, akkor a csapattársak vesznének oda először...:D
süti beállítások módosítása