"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Ciki - BaM honlap

2012. április 11. - korcs75

Ma elindult a tavaszi Bringázz a Munkába kampány. Az eddig "lekommunikált" határidőket is nehezen sikerült megvalósítaniuk a honlapjukon, de betudtam annak, hogy új dizájn készül, így a régit minek fejleszteni, bővíteni.

Valahol az agyam legmélyén én ezt úgy képzeltem, hogy még a kampány előtt felnyomják az új honlapot, hogy az indulásnál már olajozottan működjön, ugyanis gyerekbetegségek a legtutibb, újonnan bevezetett rendszernél is előfordulnak és ezek javítására is idő kell. Hát nem így lett.

Ma korán reggel örömmel láttam, hogy hoppá sikerült a csoda, elindult az új honlap, működik is rendesen, aztán megjelent ez:

Na a sokkolás megvolt, de nem úgy, ahogy gondoltam. Ciki! Egyébként a szívemhez nőtt ez a kampány és évente egyre több kollégát sikerül behülyítenem, hogy csatlakozzon. Drukkolok, hogy délre tényleg helyrejöjjön a gebasz és működjön minden frankón!

Jut eszembe, remélem az államtitkárt túlélte a reggelt!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr154867413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr.jay 2012.04.11. 19:11:13

én meg csak belépni nem tudtam a 'régi' jelszavammal... azt írták, hogy a költözés miatt vannak veszteségek :)

kaller 2012.04.12. 06:29:44

Jó lenne ha néha a kívülálló kedves, jóindulatú népek is látnák egy-egy ügynek a hátterét. Én nagyon büszke vagyok arra hogy az MK önkéntese lehetek, mert tudom, hogy bár egyre kevesebb pénzből gazdálkodhatunk, de nem fekszünk be egyik politikai pártnak sem, azért hogy egyszer elmondhassuk, hogy az MK a kerékpárosokért van VALÓBAN. Ennek sajnos néha az az ára hogy előfordulnak kisebb bakik, amiket ki lehet javítani. Mi a debreceni MK-sok saját bőrünkön tapasztaljuk milyen évről érre kevesebb önkéntessel dolgozni, és a hamuból kaparni össze a lelkesedésünket, (még akkor is ha a magát nagybringásnak gondolók a hátunk mögött tücsköt-bogarat kiabálnak ránk, ha már a szemünkben nem merik). Hidd el ez nehéz dolog, csak az motivál hogy ezen a lelkileg kissé satnya, és egyéni érdektől vezérelt társadalomban, maradjon utánunk tiszta nyom is. Amikor kiviszed a plakátokat, valami hasonlót érezhetsz, azt hogy egy nemes ügyért dolgozol.

Ismeretlen_92050 2012.04.12. 08:36:38

Kaller, itt most nem az önkéntesekről van szó, hanem egy informatikai ügyről... az egész nem fordult volna elő, ha a bevezetést nem az úccsó pillanatra hagyják és szembesülnek vele, hogy oppá iszonyat belassult a szerver, úgy, hogy a kampány még el se kezdődött. Az megint más kérdés, ha nem tudok betartani egy határidőt, akkor nem mondom, hogy pl. a vállalati BaM játékszabály fent lesz a honlapon ekkorra meg ekkorra, mert vannak olyan hülyék, mint pl. én, akik komolyan veszik. Miért?! Mert a cégnél én hülyítem be az embereket. Az meg, megint más, ami az MK-val kapcsolatban leginkább a csőrömet bassza és szerintem neked is kifejtettem párszor, hogy az MK nem csak Budapest, pedig néha igencsak úgy tűnik... és ha belegondolsz lehet ez az oka, hogy pl. Debrecenben egyre kevesebb önkéntes van.

Kaller 2012.04.12. 10:12:01

15 debreceni taggal BP marad az MK, addig nem érdemes a vitát folytatni.

Ismeretlen_92050 2012.04.12. 12:20:13

De azt te is tudod, hogy ha annyit ölne az MK a vidékbe, mint a fővárosba, akkor tuti nem 15 tag lenne.

mr.jay 2012.04.12. 16:52:17

kedves kaller, szerintem ezt egy kicsit magadra vetted... nem kellett volna, de ezt már a blog írója remekül kifejtette... ez a poszt nem arról szól, hogy ki mennyit tesz (vagy sem) a hazai kerékpározásért. egyébként nem érzem magam sem kívűlállónak sem rosszindulatunak. évek óta tagja vagyok ennek a mozgalomnak - mit gondolsz miért olvasok bringás blogot, vagy miért akarok belépni a BAM-os oldalra? - mindenesetre sajnálom, hogy (ha) félreérthető voltam...

Ismeretlen_14067 2012.04.12. 21:22:26

Az MK maga a politika. Nem azért, mert ő az Mk, hanem, mert ez ezzel jár. Ezért szálltam ki az egészből akkor, amikor ezt még lehetett úgy csinálni, mintha méltósággal tenném. Sok mindent meg lehet oldani önkéntesekkel, de másokat, meg nem. Egy profi veblap például az utóbbiak közé tartozik. Erre van a szponzor. No és innentől politika a dolog.

greendok 2012.04.18. 10:07:31

Ez az új BAM oldal katasztrófa. Régen olyan könnyen lehetett keresni csapatokat, illetve megnézni hogy ki mit csinált a csapaton belül (mennyit tekert). Igazat adnék én is az előttem szólóknak, kicsit úgy tűnik hogy a BAM be lett ágyazva a kerékpáros klub alá és a honlapon a legtöbb információt a kerékpáros klubbal kapcsolatban lehet megtalálni, de a régi BAM-os dolgok mint a fórum pl. már nincs, legalább is nem találom. Az új oldalon rá vagyunk kötelezve hogy ha tetszik ha nem a kerékpáros klub dolgait és tevékenységeiről olvassunk... Ha így megy tovább lehet hogy én is kiszállok és tekerek tovább ahogy eddig is tettem.
süti beállítások módosítása