"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Deuter Race EXP Air - amire gyúrok

2012. augusztus 29. - korcs75

Kéne egy táska, mégpedig olyan, amelyikbe vígan be tudok pakolni egy 1-2 napos kiruccanásokra és melóba is tudom hurcolászni vele a cuccaim (magyarul, ha meló után elmegyek tekerni, akkor a melós cuccaimat bele tudjam pakolni). Sajnos a dechában vásárolt víztasakos táskám erre kicsi (bár a túrákat néha szigetelőszalaggal megoldom vele) és sajnos, kezdi már megadni magát (a 4EFt-os árát bőven megszolgálta).

Persze rögtön kinéztem a Deuter Race EXP Air-t, ami 12 lityijével, pont jó lenne és az Advanced Aircomfort System is eléggé bejövős. Emellett persze nyóccsillió hasznos funkció és tartozék van beleintegrálva és van egy sanda gyanúm, hogy a 2lityis dechás víztasakom is simán bele tudom passzintani (már, ha szükséges). Mivel ez egy igencsak profi cucc, az ára is ebben a kategóriában mozog: ~17 és ~20Eft körül lehet beszerezni.

Szponzorok hiányában (sosevoltolyanom) marad a gyűjtögetés, vagyis előbb-utóbb az "enyimé" lesz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr564867505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tajboo 2012.08.29. 11:55:34

Ennyiért miért nem varratsz bagaboo tatyót? Én azzal járok és imádom mert kényelmes és elfér benne fél Texas. http://bagaboo.hu/hu/workhorse-messenger-bag/

Ismeretlen_92050 2012.08.29. 12:26:16

Nagyon egyszerű: Ez ezerszer kényelmesebb és praktikusabb arra, amire nekem kell (és a "menőzésből" is kinőttem már)... egyébként a féloldalas kialakítás sem bejövős a hátam miatt.

tajboo 2012.08.29. 12:45:04

Én épp a praktikussága+strapabírósága miatt vettem, miután megszívtam egy ilyesmi táskával. Pakoltam bele rendesen, 1 év után szét is ment. Van neki keresztpántja, amitől azonnal kétvállas lesz ha sok cuccot cipelsz. Masszívan ráépül a hátadra, szal tényleg kényelmes. Ha meg nem akarsz menőzni, vegyél készen egy sima feketét. Persze nem akarlak lebeszélni semmi jóról, csak személyes tapasztalat.

motyoo · http://rekumbens.blog.hu 2012.08.29. 13:42:59

Szerintem nagyon jó választás, én tavaly akcióban vettem egy Race http://www.deuter.com/en_DE/backpack-details.php?category=76&artnr=32009&title=Race tatyót, amit nagyon szeretek. Ennél sokkal praktikusabb, amit Te kinéztél, én is az EXP változatot vettem volna, ha még lett volna... Ettől függetlenül én nem használok bringázáshoz hátizsákot - persze nyomós ok, hogy évek óta fekvőbringát használok, de a korábbi időkben sem szerettem csatakos háttal tekerni - de ez egyéni szoc probléma :)

bence 2012.08.29. 16:26:02

Én is nézegetem mostanság a hátizsákokat, mert a 25 literes RP Bani-t kinőttem (valahogy mindig zipzár-feszülésig pakolom). Egyébként csak ajánlani tudom, mert olcsó és tönkretehetetlen. A hátkiképzése hasonló, mint a Deuternek. Csak ott melegít ahol felfekszik (vállpánt alatt és deréktájon) a hát nagy része azonban száraz marad. :P A deuterhez hasonló zsákokat forgalmaz még a vaude is, kifejezetten bringásoknak. Bár árban kb. ugyanott vannak.

bonaede 2012.08.29. 17:20:15

Nekem bike1 es deuterem van es nyuzom mar tobb eve de semmi baja es nagyon szeretem. Mindenkepp kenyelmesebb mint egy bagaboo de persze kisebb is.

hb 2012.08.30. 00:45:50

Volt régen RP Banim, de utáltam, szerencsére el is kopott a cipzára, de a fő gondom az volt, hogy nem volt elég merev a háta, de a feszített kialakítás miatt a derekam terhelődött. Túl széles volt az alsó része, ez sem tetszett. Bicajon is szar volt, gyalog is. Vettem helyette egy Deuter Bike 1-et, aszem 7 vagy 8 ezer lehetett akciósan a Tengerszemben, ami lehet már kb. 10 éve. Előtte kipróbáltam ismerősök feszített hátú Deuter zsákjait, de ugyanaz volt mint az RP-vel, hogy nagyon a derekamat terhelték. Így esett a választásom erre az egyszerű, Airstripes hátú zsákra. Annyi nem tetszett a hátában, hogy lehetett volna mindenhol jobban párnázott, mint az a két hosszú csík, de beletettem egy félbehajtott, kb. egy centi vastag polifoam lapot, így már nem nyomja semmi sem a hátam. Mostanra már külső sisaktartó gumiszalag pántjai elvesztették a rugalmasságukat, az oldalsó hálós tartók gumírozása is, a cipzár az egyik irányba összehúzva már könnyen szétnyílik. Erre számítottam is, hogy idővel elkopik, ezért csak az egyik irányba húztam szét, ráadásul teljesen, hogy ne középig kopjon el, hogy akkor mindkét irányból használhatatlan legyen. Belül a tetején néhol lekopott az a műanyag réteg az anyagról. Ez nem befolyásolja sokat a vízállóságát, mert van esővédő huzata, s nem ott ázott be, ahol a Raincover takarta, hanem a vállpántok felső tövénél. Ami ellen nem lehet mit tenni, vagyis igen, mert ha van nálam nejlonzsák vagy szatyor, akkor abba csomagolom be például a fényképezőt. Inkább csak mérsékelten cseppállóak ezek a zsákok, például ezekhez az Ortliebekhez képest: http://www.ortlieb.de/p-liste.php?ptyp=rucksack&lang=en Csak kár, hogy kibaszott drágák itthon: http://evobike.hu/termekek/marka[]/38/nev/Ortlieb/csalad/Hatizsakok De visszatérve a Deuter zsákomra, kicsit megkopott a háton lévő két nagy csíknak az aljánál az a hálószerű anyag. A varrással nem volt gond, még mindig jó mindenhol. A fényvisszaverő logók kopottak picit, de működnek, visszaverik még mindig az autók lámpának a fényét. A mérete rövidebb tekeréshez nagy, de ilyen távra elég nekem csak a mez zsebei. Hosszabb tekerésnél vagy gyalog is kényelmes, persze aláizzadok, de még mindig jobb mint mikor lefelé huzat van a hátam és a zsák közt. Kirándulásokhoz is inkább műszálas pólót szoktam hordani, mert könnyebben szárad a pamutnál. Szerencsére nem olyan magas, hogy tekeréskor, akár teletömve is, hozzáérne a sisak hátuljához. Több belső rekesze lehetne, meg kis rekeszek a derékpántokon és összehúzó pántok (ha nincs telepakolva, akkor picit kompaktabb legyen). Amit még szeretnék, azok valami lefogatók a vállpántokra, mert elállítódik a vállpántok hossza, de ezzel minden hátizsáknál így vagyok. Képet nem találok erről a modellről, de majd készítek... De jó, hogy ennél a captchánál nincs odaírva, hogy miképp adjam meg az eredményt, számmal vagy betűvel. Utána meg jön a floodvédelem...
süti beállítások módosítása