"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Már megint mi a tököm ez, kedves MK?!

2016. november 30. - korcs75

Szögezzük le az elején, Magyar Kerékpáros klub tag vagyok. Volt ugyan egy időszak, amikor kiszálltam, mert annyira BP központú lett a szervezet, hogy nekem már fájt. Aztán jött egy kis fellendülés, új arcok, új ígéretek, tetszett a debreceni szervezet munkája, pörögtek... BP is kezdett leszokni arról, hogy a BPi problémák megoldásánál, mint országos szervezet tetszelgett, a vidéki problémáknál, meg mutogattak, hogy oldják meg a helyi MK-sok.

Ma felnézek a facséra és mit látok, nyereményjáték. Júhúúú! Mégpedig a következő:

LÉPJ BE, VAGY ÚJÍTSD MEG KLUBTAGSÁGOD, 55 NYEREMÉNY VÁR - A FŐDÍJ EGY BICIKLI!

...

  • 2016. november 22. és december 12. között fizesd be a tagsági díjat. 
  • Az ajánlat hosszabbítók és új tagok esetében is érvényes. Függetlenül a tagság lejárati dátumától, minden befizető részt vesz a játékban.

...

WTF? Oké, azt értem, ha új vagyok, akkor, ahogy megszokhattam a UPC-nél is, kinyalják a seggem, a régi ügyfél meg magasról le van szarva... na de, itt van ez a megújítás dolog. A kiírás alapján, azok a szerencsétlen tagok, akik már nov. 22. előtt befizették a tagdíjukat (vagyis hosszabbítottak) nem vesznek részt az egészben? WTF? Ha októberben fizettem be, akkor fizessek be még egyet és akkor magam előtt görgetem a tagságom lejárati idejét?! De mi van, ha jövőre is lesz nyereményjáték ilyen feltételekkel?! LoL!

Nem mellékesen, már megint kezd ez az egész MK dolog BP-re kiéleződni. Igen tudom a tagság 99%-a BPi. De ha ez így van... engedjük már el azt a 1%-ot és hívjuk azt a 99%-ot Budapesti Kerékpáros Klubnak. Akkor senki nem reklamálna, hogy egy vidékinek, az I bike BP poló és ingyen szerviz BP-en, lehet nem annyira buli.

Persze az igazsághoz hozzá tartozik, hogy többségben vannak a nem BP-re kiélezett nyeremények, de ne süllyedjünk már vissza abba az állapotba, amikor kiléptem (tudom, nem hiányoznék senkinek, hehehehe, egy fő nem oszt, nem szoroz)...de olyan jó volt, hogy anno kicsit megindult valami és újra érdemesnek láttam befizetni a tagsági díjat vidékiként. 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr2012013080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása