"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

WTB Exposure 36 (60tpi) a defekt király

2022. október 25. - korcs75

Na az úgy volt, hogy mivel többet mentem aszfalton, mint murván (és homokon) , így gondoltam a fast rolling jegyében beújítok majd a SUP-ra egy slick-esebb (sima futófelületű) gummát és mivel WTB Byway nekem bejött, így maradok a WTB-nél. A választásom így WTB Exposure adventure road tire-re esett 36-os kivitelben, mert azért errefelé vannak híresen szar utak is.

wtb-exposure-36-road-tcs-hajtogathato-622-700c-gumikopeny.jpg

Egész jól is mutatott a cangán, ami lássuk be nem hátrány. Alig vártam a tesztkört, ami egész jól is sikerült, érezhetően jobb volt a menetteljesítménye.

sup_now.jpg

Aztán a köv. bringázásnál upsz egy defekt, de a lötyi megfogta, előfordul... aztán köv. tekerésnél még egy. Na itt elgondolkodtam egy kicsit, hogy én baszhattam el valamit és alacsonyabbra vettem a nyomást a gummában. Addig ugyanis a felső határérték alá kicsivel lőttem be, merthogy mégiscsak aszfalton megyek... Upsz elmúlt a defekt széria gondoltam 4 problémamentes bringázás után, aztán paff, ismét egy defekt és következőn is, bár ezt már csak otthon vettem észre, mert a tej ezt is megfogta. 

Ez volt, ahol meguntam az egészet, 2 defektnél be kellett tolni tubeless javító szálat is, a többit megfogta a lötyi, de akkor is. Okés, csak 60tpi-s, de életemben nem volt még ennyire fos defekttűrő képességgel rendelkező külsőm. Szóval, ha ilyet akarsz, akkor kerüld el messzire, legalábbis a 60tpi-s változatát, mert van belőle 120-as is, azzal nincs tapasztalatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr9817962328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása