"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Mez, ami kéne, nagyon

2010. június 24. - korcs75

Hülyegyerek koromban -ami mai napig tart- bőszen látogattam a külföldi bringás webshopokat. Ennek fő oka az volt, hogy itthon a bringás cuccok kínálata, a béka segge alatt volt. Ha kicsit egyedibb vagy spécibb cuccra vágytál, akkor ténylegesen a külföld jelentette az egyetlen megoldást nekünk, mezei halandóknak. Akkoriban akadtam rá, a nem túl olcsó Bob Bike Shop-ra, ahonnan a Sesame Street-es, Pearl Izumi mezemet is vettem (egy hónapig pirítóskenyéren éltem, de megérte vazze). Valamelyik nap szintén felnéztem a Bobékhoz és ismét beleszerelmesedtem egy Pearl Izumi (eküszöm rajongója leszek a márkának) mezbe. Ez pedig a MTB Jersey Elite LTD Orange Star. Egyszerűen fantörpikusan fasza és cirka 22Eft... mocsokság!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr964866836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

christaylor 2010.06.24. 16:00:35

a bácsi, aki kéne, nagyon. :) bár, kicsit túúúl izmos.

Ismeretlen_92050 2010.06.25. 07:48:29

Pedig van egy "gorillabácsi" feje, ezzel a modelles csücsörítéssel. Meg amúgy is a mezt kell figyelni!:-D

christaylor 2010.06.25. 08:26:14

Tényleg csücsörít. Nem is biztos, hogy valaha ült bringán! Na, megnézegettem a mezeket, van köztük egy-két jobb darab, de többségükben elég fantáziátlanok. Tudom, hogy egy maratonon senki nem azt nézi, hogy Szilveszteres és Csőrikés mezben tekerek, hádde mégis. Van-e olyan cég/gyártó, amelyik konkrétan gyermeklelkű felnőtteknek gyárt mezeket/vagy van ilyen kollekciója is? Értsd: mesemintást. A szezámutcásod meg tényleg fasza! :D

Ismeretlen_92050 2010.06.25. 08:53:56

Pearl Izuminak volt egy egész sorozata szezámutcásból. Láttam már Betty Boop-osat is. De itt van pár egész jó: http://www.squidoo.com/cycling-jerseys

christaylor 2010.06.25. 09:48:20

Uh, szerelmes lettem! Van nekik rózsaszín Snoopy-s!!!Ebből Snoopy lényegesebb, mint az, hogy rózsaszín. :) Köszi a találatot, itt már akad tényleg jópár tetszetős darab! :) Ööö, Munch Sikolya bringásmezen, érdekes.

Ismeretlen_162501 2010.06.26. 01:41:51

He-he... azért is szeretem ezt a blogot, mert mindig valahogy egy srófra jár az agyunk a mélyentisztelt szerzővel! ;) (múltkor a gumik, meg a multlitool, most ez meg a vonatozás :-)) Én is épp egy mez beszerzésén vívódom, de ezeddig nem találtam olyat ami tetszene is! Köszi a tippeket! Had dobjak egyet én is (bár nem hiszem, hogy be kéne mutatnom, hisz általad ismerem a márkát): http://www.northwave.com/eu/apparel.php?area=apparel_spring_summer_man&catid=18

Ismeretlen_85383 2010.06.29. 14:09:23

Nekem ilyenem van: http://www.bobshop.de/en/Men-s/Cycling-jerseys/Short-sleeve-jerseys/Pearl-Izumi-MTB-jerrsey-Elite-Versa-black-white.html Egyszerű, de nagyszerű :) És nem cuppanós!
süti beállítások módosítása