"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Ergon GP1 teszt

2010. szeptember 15. - korcs75

Laza 60km-en teszteltem az új ergon GP1 markolatom. Indulásnál rögtön észrevettem, hogy a jobb oldali markolat beállítása nem sikerült tökéletesen, ugyanis kicsit lejjebb támasztotta alá a tenyeremet, mint ahogy kellett volna (én béna). A balt sikerült tökéletesen a kapott leírás szerint beállítani. Bármilyen meglepő, de az első pár kilométeren a helytelenül beállított markolat volt kényelmes, a helyesen beállított szokatlan volt, sőt kicsit kényelmetlen is. Kb. 25km-nél jött a zsibbadás és bármilyen "meglepő", csak a jobb oldali tenyeremnél. Sőt, ahogy gyűrtem a kilométereket, úgy szokott hozzá a bal kezem a számomra furcsa markolathoz, miközben a jobb folyamatosan zsibbadt.

Tanulság: a szokatlan nem biztos, hogy rossz és legyen bármilyen fasza ergonomikus markolatod, ha a rosszul állítod be sz@rt sem ér, viszont, ha sikerül normálisan belőni, akkor tényleg használ.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr334866902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_143482 2010.09.21. 13:42:48

Na, örülök, hogy bejött. Én bárhogy állítottam, a BBB nem volt jó, de most újra kedvet kaptam, hátha sikerül belőni :-)
süti beállítások módosítása