"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

CM Debrecen, 2010

2010. szeptember 23. - korcs75

Meló után söprés haza, ahol toltam egy gyors szenyót, majd felszedtem Ritty-et és együtt indultunk a Békás felé. Kikerülve a forgalmat, bolyongtunk egy kicsit, így az indulás előtt 5 perccel érkeztünk meg a megbeszélt helyre, ahol megcsodáltam Lilo campingjét. Bár magam nem kultiválom ezt a camping lázat, de neki tényleg jól áll. Megérkezés után röviddel indult is menet a szokásos bedugulással kezdve. Természetesen a szokásos bicikli csodák ismét jelen voltak, bár valahogy sose látom őket hétköznap, hehehehe. A felvonulás persze olyan volt mint minden évben, (egyetlen kirívó esemény az volt, amikor Kósa eltekert mellettünk és igencsak megbámulta Krumplit) a kocsikban ülők többsége már nem anyázott, sokan le is állították a motort és a rendőri biztosítás is pöpec volt.

Igen, itt volt biztosítás, lezárás, aki meg úgy vállalja be a kritikus masszát, hogy mindezek nélkül, a KRESZ-t betartva, ne csodálkozzon, hogy megb*ssza a rendőr, rosszabb esetben meg is bünteti, ha szabálytalankodik. Tudom birka effektus. Tömegben mindent lehet. De vazze, mindenki akkora kib*szott nagy egyéniség mostanában, vagy ilyenkor nem?! Megfélemlítés... pff... nem volt még az megfélemlítve, akinek ez az.

Na mindegy. Visszatérve a debreceni CM-re, a Kossuth téren tényleg sokan voltunk, megvolt a bringa emelés is, majd nagyészét a bringásoknak elnyelte a Perényi 1-ben rendezett CM afterparty. Matrica is akadt, bár én magamnak idejekorán beszereztem egyet a BaM-os reggelin, de Rittynek nem volt, így vadásztam neki egyet, egy kis adomány fejében (idén is fasza matricát sikerült összehozni). A végére a szokásos Jazzes sörözés mellett voksoltunk és betoltunk két kőbambit, majd irány haza. (Halkan megjegyzem, ha hazafelé megszondáztattak volna a rend éber őrei, jogosan büntettek volna meg és nem puffogtam volna.)

Állítólag többen voltunk, mint tavaly, bár ezek a részvételi számok inkább szólnak a médiának, mint azoknak, akik minden évben ott vannak.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.