"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

WADA

2010. október 11. - korcs75

Nem mondom, hogy nem kell, de szerintem és hangsúlyozom szerintem, ebben is átestek a ló túloldalára. Igazán nem értem, hogy pl. otthon mi a tökömért kell rátörni az emberre az ajtót, hogy ellenőrizzék... valahogy ez a személyiségi jogok megsértése, a privát szféra semmibe vétele kategória, legalábbis én így érzem. Jó persze lehet mondogatni, hogy azzal, hogy élsportoló bevállalta, de van egy határ, amin túl ezzel már nem lehet magyarázni. De egyébként milyen már, hogy nem ehetek kedvemre ellenőrzés nélkül bárhol, mert nem tudhatom, hogy az adott étel nem tartalmaz e bükózfoszaldehidroasztimfátot vagy valamilyen egyéb szart, amit éppen kispécizett a WADA. De a kedvencem az: "Úristen a határérték egy ezrelékét találtuk a szervezetében és ez már milyen már..." típusú gyanúsítgatás... bazzeg, akkor minek van megengedett érték, minek a határ?! Ne legyen! Az egész egy nagy fostalicska, mert ahol van pénz,ott úgyis van olyan módszer, amit még nem ismer a WADA. Kíváncsi vagyok a pénz a mikor kerül fel a tiltólistára, hiszen akinek több pénze van jobb körülmények közt edzhet, jobb eszközökkel, segítőket is tud fizetni, olyan dopping módszert tud megfizetni, ami nem kimutatható és nem stresszel, hiszen biztosítva van a megélhetése. Túlzás ez már túlzáááás.....  kicsit olyan tragikomikusan röhejes, mint amikor Stevens Segal elővette az igazolványát a Tűz a mélyben c. piszok gyenge filmjében és azt mondta: - Környezetvédelmi ügynök vagyok! - amire mindenki megrettent, mintha legalábbis a CIA vagy FBI szállt volna ki teljes gárdával...lehet az új filmjében WADA ügynök lesz és halálra veri a mocskos doppingoló bringásokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr664866936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FraterThomas · http://frater-thomas.blogspot.com/ 2010.10.11. 20:29:11

Huh egy kicsit kiakadtál. Mondjuk szerintem is jogos, amit leírtál, de tudod a WADA mindenható. Nekik mindent lehet. Szerintem az is felháborító, hogy amennyiben a doppingellenőrök két alkalommal megkeresnek, de nem találnak, akkor nincs gáz, de, ha harmadjára sem érnek el, akkor az egyet jelent azzal, hogy doppingoltál és máris eltiltanak két évre. Ez boszorkányüldözés, mert a cuccok nem ürülnek ki azonnal a szervezetből stb. Így járt Rasmussen is 2007-ben és meg merem kockáztatni, hogy ezzel elvették tőle a Tour győzelmet.

andris 2010.10.12. 23:14:42

jó, lehet én is kicsit elfogult lennék, de én meg pont a másik oldal javára:P (Schleck-nek drukkoltam:D ) de itt nem arról van szó, hogy találtak valamennyi szart a vérében ami tiltott, hanem az az anyag, és más egyéb minták arra engednek következtetni, hogy vértranszfúzión esett át, ami szintén tilos, és elég tirpák dolog:P amúgy meg ennél nagyobb kreténséget, hogy ő spanyolországból rendeli magának a húst, amiben találnak valami vackot. ez sztem gyenge. és épp azért mert nem csak az 50 pikogrammnyi klenbuterolt találták a vérében, hanem ott volt egy fél tasak:P (vértááárolótasak)
süti beállítások módosítása