"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

-10

2011. január 31. - korcs75

Igazán nem az volt a gáz, hogy -10 fok volt, hanem az, hogy szitált (és most kapaszkodj meg) a fagyott köd. Magyarul olyan volt, mintha nagyon apró szemű hó esne. Csúszott is az út rendesen. Ami kicsit bosszantó volt, hogy bár hétvégén lepucoltam a bringát, 1 nap alatt megkapta garázsban a rozsda a láncot, viszont a tengelyanyákat sikerült megvédeni egy kis foszforsav tartalmú rozsdamaróval (nem csak mar, hanem védőréteget is képez)... hát igen a tél viszontagságai.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr894867036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wackor 2011.01.31. 10:01:38

evipass. az leszedi a feluleti rozsdat. allitolag. egy vazfesto haver mondta. o szokta hasznalni, en is vettem egy uveggel, de meg nem probaltam ki. most mar megvarom a jobb idot:)

Ismeretlen_92050 2011.01.31. 10:28:58

[wackor](#11135224) : azt használom én is;-) Csak márkát nem akartam írni. Tényleg jó, mivel a foszforsav a vasoxidot jól tapadó foszfát réteggé alakítja át, ami megvédi a további rozsdásodástól.

Ismeretlen_100704 2011.01.31. 14:46:20

A hideg ködben-felhőben biciklizéssel jól ellennék, csak a bőrömön kicsapódó hideg folyadék ne lenne, ami aztán galléron át folyik befelé:(
süti beállítások módosítása