"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Életérzés

2011. március 09. - korcs75

Ma beugrottam az AlphaPet-be, mert Boszkónak vásárolt láthatósági mellényt kellett  kicserélni nagyobbra (igen kutyáknak is van, lehet hülyeség, de mióta este elütötték az utcában paranoiás lettem). Ahogy kiléptem az üzletbe mosolyra húzódott a szám. Igen, ez az, amiért csináltam, szívattam magam (persze öröm is volt dögivel). Ott volt Krumpli, ahogy anno a fejemben elképzeltem. Lőttem is mobillal egy képet (pont nem volt nálam a 1,5 millás sosevolt fényképezőgépem), hátha visszaadja azt az életérzést... bár van egy sanda gyanúm, hogy ez csak nekem volt egy hatalmas flash.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr864867083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.03.09. 19:19:07

Baromi jól sikerült ez a projekted és az a lényeg, hogy jól érezd magad rajta :)

Ismeretlen_100704 2011.03.10. 05:28:42

Öröm ránézni erre a gépre - még ha nem is jelentheti a nézőnek azt, amit neked, viszont ez meg így a normális:) off: megvolt az első nemaztazoldaltvettemkiidőben borulásom a strappal, csak egy zebrányi gyalogos röhögött ki:) meg én saját magamat. Viszont ennek ellenére szenzációs találmány, le nem venném...

Nitr-O 2011.03.10. 12:51:33

Pöpec lett a vas nagyon! Én max annyit babrálnék vele, hogy a kormányt egy erősen mínuszos stucnival mélyebbre raknám, mert úgy sokkal agresszívabb. De ez csak az én rigolyám. :)

Ismeretlen_92050 2011.03.10. 14:59:48

Áááá ez így kényelmes, akkor már nagyon alacsonyan lenne nekem. Ez elsődleges szempont a funkcionalitás és csak ezen túl jöhet a szemnek kellemes.
süti beállítások módosítása