"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Endomondo

2011. március 22. - korcs75

Androidozunk ismét egy kicsit, az Endomondo erejéig. Alkalmas gyaloglás, futás, kerékpározás stb... GPS-es nyomkövetésére, távolság, sebesség, kalória leadás mérésére. Polar Wearlink® + transmitter  (Bluetooth®-on keresztül) és Zephyr heart rate monitor támogatás. Útvonal feltöltése, majd a legjobb idő az adott útvonalon megjelenítés. Letöltve egy már mások által feltöltött, vagy saját útvonalat, az aktuális legjobb időt döntögethetjük, ha elég jók vagyunk.

Ingyenesen regisztrálhatunk, akár faszbukos regisztrációnkkal is az endomondo oldalára, ahol pár plusz infót is kinyerhetünk az útvonalunkról. Én pl. egy laza Panoráma utas tekerést töltöttem fel (17,59km), ahol azért egy hibát észrevettem, ez pedig a max sebességem, hiszen a 65,2km/h eléréséhez 16-42-es áttétellel igencsak ki kellett volna lépnem. Gondolom valamilyen bug lehet, mert az átlag és google maps-es térkép alatti sebesség nyomkövetés is stimmel. Jó kis cucc, eddig próbáltak közül a legjobb. Nálunk csak a free verzió elérhető, de létezik pro verzió is, több funkcióval, részletesebb adatokkal.

Klikk a képre nagyításért.

Halkan megjegyzem, hogy adatbarangolás nálam ki van kapcsolva, így a GPS adatokat wifi-vel utólag töltöttem fel. Nem hiszek a mobilinternetben (mármint a magyar árképzésbe e téren), hehehehe

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr454867097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerekes 2011.03.22. 18:31:35

bizony, ezt én is használom... és jó :)

satyi 2011.03.22. 19:48:01

Nekem fele annyi kalóriát számol mint a pulzusmérős Ciclosport bringás órám, adott útvonalon. (több mint valószínű hogy az endomondo-s a kevésbé pontos) A max speed nekem is csinálja ezt a 60km/h feletti dolgot, lehet ludas benne a gps is, ha valahol gyenge a jel (zsebedbe a telefon, út mellet magas házak, stb.), akkor lehet, hogy hirtelen korrekció közben úgy érzékeli, hogy te gyorsan ott teremtél :)

Ismeretlen_92050 2011.03.22. 20:17:50

Mondjuk én mint sörimádó, sose számoltam a kalóriákat, így arra nincs összehasonlítási alapom;-)

Ismeretlen_85383 2011.03.23. 09:43:17

Nokiának is volt ilyen tracker progija. Egész jó volt, de sajnos halálosan pontatlan volt a sebesség tekintetében. Majd az iAlmára teszek fel valami ilyen vackot és tolok egy karikát vele, hogy mit produkál :)

Ismeretlen_20619 2011.03.24. 19:58:21

Én is kipróbáltam az Endomondo-t (és még egyéb 4-5 programot), nálam a tengerszint feleti magasságon csalt, na meg utcaszintem sem teljesen pontos, de szerintem a mobilokba beépített gps nem olyan tökéletes, mint egy erre a célra készült navigátor. Viszont most a Runtastic.com programját használom, ami egy kattintással a feltöltés után a Google Maps térkép alapján korrigálja a magasságot. És a Rubtastic térképén pontosan követhető az adott ponton és időben megtett magasság. ez montisoknak hasznos.

Ismeretlen_92050 2011.03.25. 10:00:03

Kipróbálom! Endomondonál idegesít ez a max speed baki, ami általános (eddig 3-ból 3X csinálta)
süti beállítások módosítása