"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Star Wars speeder bike

2011. május 01. - korcs75

Emlékszem, amikor pulya koromban a Star Wars sorozat utolsó részéről (A jedi visszatér) jöttem ki a moziból. Élénken élt bennem a jelenet, ahogy Luke és Leia a fák között száguldozva cikáznak a birodalmi rohamosztagosokkal egy addig sohase látott és minden képzeletet felmúló járgányon. Annyira vagányul nézett ki az egész, hogy az se érdekelte az embert, hogy ellentmond a fizika törvényeinek... és különben is, mit nekem fizika, ha egyszerűen "űberkirály" az egész.  A lelkem odaadtam volna egy birodalmi speeder bike-ért (mert így hívják) és a hozzá való rohamosztagos cuccért.

Persze az amcsik rögtön rácuppantak a dologra, beindult a Star Wars franchise és szinte rögtön az amerikai pulyák elé tették a kész megoldást: a Ride-On Speedster pedalcar-t (, amit a már emlegetett Huffy követett el a 80-as években). Egyszerűen király!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr164867155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_123977 2011.05.01. 11:50:28

nekem csak moszkvicsom volt, de azt is sokan irigyelték :]

FraterThomas · http://frater-thomas.blogspot.com 2011.05.01. 22:20:48

Aztabetyár! Egy ilyen nekem is tetszett volna. :)
süti beállítások módosítása