"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Szabadon

2011. május 23. - korcs75

Titty-hez elmenni a Tibiciklibe mindig jó, mert nem csak megcsinálja az ember bringáját, hanem tanul is tőle valami apróságot (meg egyébként is, mekkora már ez a Tibicikli név). Pl., hogy a torpedó váz max. azért aszimmetrikus mert el van hajolva... Oppá! A lényeg, hogy került 16-os Dicta és újra SS (SingleSpeed) lett Krumpliból! Ezer hála, jövök pár sörrel a mesternek. Nem mellesleg azt hiszem, én vagyok az, akinek nem jön be ez a fixi téma bármennyire is magas a "kúlfaktor". Maradok a jól bevált egysebesség, szabadonfutással felállásnál.  Szóval most újra repülök Krumpli hátán szabadon(futással), de azért a fix áttétel is megmarad vészhelyzetre. Hehehehehe!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr324867183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.05.23. 12:56:58

Azért az nagyon durva, hogy el van hajolva a vázad. Nem ütötted-verted, nem skideltél, nem trükköztél, akkor elvileg már gyárilag ilyen lenne?! "Szép" ez a Csepeltől...

Ismeretlen_92050 2011.05.23. 14:00:26

Deszka mindent megold: http://www.youtube.com/watch?v=vCwwUMRTchM

Kutya 2011.05.23. 15:06:40

Azért egy fotót, és egy kisebb írást küldenék nekik, mert a váz csavarodás, az nem igazán tartozik a türhető dolgok közé :D

Ismeretlen_92050 2011.05.23. 16:32:51

[Kutya](#11349848) : Ne keltsünk pánikot, nem csavar ez, egy kis léccel történő igazítás megoldja.

Ismeretlen_85383 2011.05.24. 07:43:56

Sok mindent hallani/olvasni a Csepelről, de kb. ez volt az, hogy ha valaha is rászánom magam és veszek egy fixi/ss kerót, akkor az nem Csepel lesz. Elhiszem, hogy nem egy nagy dráma, ha egy deszkával javítható, de AZ azért mégis milyen már. Meg egyébként se. Ha veszek egy kerót, akkor a minimum az, hogy legalább a dobozból kivéve stimmeljenek a dolgai. Nem vagyok vázkészítő, nem vagyok hegesztőmester, szimpla végfelhasználó vagyok, nem akarom javítgatni a gyártó dolgait. Apropó, nem garanciás még a tied? Mert én simán visszaküldeném, hogy ez így nem buli és cseréljék ki.

Ismeretlen_92050 2011.05.24. 08:26:58

Nem tudom garis e... lehet az, de nem éri meg, mert javítás kb. 2perc, ha visszaküldöd meg pár hónap. Ami vicces: Volt most a fixedgear-en csepel játék, ahol az volt a kérdés, hogy mi bizonyítja, hogy nem elbaszták a matricázást a vázakon, hanem direkt úgy rakták fel... a megoldás, hogy trademark logo mindkét matricánál ugyanúgy áll (aki kíváncsi a részletekre nézze meg ott). Na majd lövök pár képet az enyémről, hogy nem az az az elbaszás ha fordítva ragasztja fel, hanem az, ha szimmetrikusan kéne és mégse az. Nem tudom jobban odafigyelnek e 2011-es vázaknál, de tény, hogy én még az első szériás darabokból kaptam.Ami viszont nagyon is pozitív: a kis könyv, amit adnak vele vázszámmal, garancia levéllel. Katát kéne megkérdezni, neki 2011-es váza van!

Kata · http://skidmark.blog.hu/ 2011.05.24. 16:57:11

Az enyémen nincs ilyen nagy elcsúszás a feliratban (az is igaz h nekem nem ilyen nagy felirat van rajta), de a 3* os matricában nekem is van vagy 10 fok dőlés :/ és a széle már megkezdett leválni. Ja és az alsócső közepén van egy kis fehér festék (3 pici paca), gondolom a felirat festéskor került oda. Igazából egy huszonpárezres vázszettnek ennyit elnézek.

Ismeretlen_92050 2011.05.24. 19:07:37

Ja én is így vagyok vele, csak az "imidzsnek" nem tesz jót!

Ismeretlen_100704 2011.05.25. 06:46:20

Ne felejtsük el, hogy a hátsó féked állásszöge se feltétlenül a legideálisabb - ha jól emlékszem a bejegyzéseidre. Úgyhogy van hova fejlődnie a Csepelnek.

Ismeretlen_92050 2011.05.25. 08:54:13

Hehehehe röhögött is rajta Titty, amikor bementem hozzá a boltba. Kérdezte, hogy tudom e hogy eszi a fék a gumit?! Mondtam tudom. De visszakerült a racsni és azzal éppen hogy jó, a felni megfelelő helyen és éppen nem szedi a gumit:-D
süti beállítások módosítása