"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Azok a téli napok...

2011. november 25. - korcs75

Tegnap sikerült összeszedni egy felütéses defektet, amit vaksötétben didergő mínuszban valahogy nem volt kedvem orvosolni. Ma reggel álltam neki belsőt cseréni, világosban, de szintén zacsit összetöpörítő hőmérsékleti viszonyok közt. A fém  szerszámok csak úgy tapadtak a kézhez és a pumpa gumi tömlője is erotikusat álmodhatott, mivel kőkeményre merevedett. Erre jött a reggeli lefagyott út... ilyenkor mindig felemlegetem Ritty nagypapájának örökbecsű mondását:

"Biciklivel megyek, mert csúszik!"

Nem mellékesen valaki vegye már meg ezt nekem!


A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr844867323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hetton · http://hettonbringazik.wordpress.com 2011.11.25. 14:03:04

Nem tudtam miért mondod, hogy vegye meg neked valaki. Aztán megláttam az árát...

Kormigabi 2011.11.25. 16:52:37

én nem értek hozzá de ez az agyváltó ilyen jó?? O.o

Ismeretlen_92050 2011.11.25. 17:55:36

A Rohloff sokkal jobb, de az 200EFt körül kezd! ;-)

Kormigabi 2011.11.25. 19:52:47

én meg azt hittem hogy ez drága. http://www.vatera.hu/sport_fitness/kerekparozas/alkatresz/exkluziv_suzue_pro_max_fixi_singlespeed_agy_szett_1506206147.html de hát a sok csavar meg fogaskerék ugye többe kerül :D

nagybub 2011.11.28. 22:29:07

Oszt ugyan mibe tennéd azt a háccsó agyat...elhúzna a súlya,és nem bírnál vele feltekerni a hídra :D
süti beállítások módosítása