"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Az ebay hatalma

2011. december 15. - korcs75

Akarsz 1200 lumenes lámpát 14Eft-ért, karácsonyi akcióban!? Akuval, minden kiegészítővel? Kapsz! Csak böngészd a bringás hirdetéseket. De persze ebay-en mindezt megkapod 11Eft-ért. Igaz, ahhoz nem jár a 500Ft-os ajándék hátsó villogó!

Persze a favoritom még mindig a piacot elárasztó ~600Ft-os téli maszk... ami még mindig kapható, legutóbb 2500-ért láttam.

Valamiből meg kell élni és éppen ezért el se ítélem az ilyen "trükközést", persze egy korrekt árképzés mellett. Van, akinek megéri a pluszt kifizetni csak azért, mert nem ért a számítógéphez, nem tud angolul, nincs paypal számlája stb... Volt idő, amikor én is úgy tartottam, hogy milyen jó áron adják az országúti csapatmezeket vaterán (persze fele áron ugyanazt megkaptad az ebay-en).

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr84867339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mcsontos 2011.12.15. 13:19:00

lámpás példánál maradva megérhet +2500 Ft-ot az, hogy rögtön át tudom venni és nem kell kurvasokat várni rá. (nekem is pl maszk ebayeről van, UK-ből, paypal-utalás után kb 2-3 héttel kezdték el csak a postázást, egy hét alatt ért ide, fényképezőhöz adapterre is asszem másfél hónapot kellett várni, MIDI-kábelre majdnem hármat....) szóval ha kell valami, én nem szeretem ennyit várni és inkább fizetek valamennyivel többet, de szállítási idővel kapcsolatban túl sok jó tapasztalatom nincs...

csipisz 2011.12.15. 14:09:06

Ja, drágább, és ja, nincs paypalem. Persze itt van János, vagy valaki, akivel megrendeltetem ami kell, azt kész. az a lámpa meg nem tud 1200 lument, azt csak a led tudná, ami benne van, ha rátennél egy olyan tápot, ami tud annyi kakaót adni neki. (okosak monnták.) Ezzel, így cirka 750-800 jön elő belőle. ami ettől függetlenül jó sok. (hozé kb 500 at ha tud.)

Ismeretlen_92050 2011.12.15. 14:16:14

Csontikám, jó helyről kell vásárolni;-) A maszkot én hongkongból rendeltem és 1,5 hét volt az átfutási idő. Csipisz, csontos: jaja, nem is azzal van bajom ha rádob 2-3Eft, de a maszk 2500-ért, vagy 5000-ért... naaaaaa, van határ és érdemes előbb körülnézni! Én is bebuktam a vader nyereggel, mert az egy fos, bár Csonti azt mondja volt ennél szarabb nyerge is, höhöhöhöhöhö!

mcsontos 2011.12.15. 14:26:00

ja, nem a legrosszabb nyereg az, csak nyikorog meg hajlik meg csúnya :D

EMBER 2011.12.15. 21:58:38

Dobnál a Vader nyeregről is egy tesztet? Most nem vágom, hogy milyen, illetve ha volt is teszt kiment a fejemből... :)

EMBER 2011.12.15. 22:01:09

Á hagyd. A googli megmondta. Tényleg ronda :D

efi 2011.12.19. 20:24:59

ilyen lámpást vett már valaki?

satyi 2011.12.24. 22:14:17

efi: Én most két magyar hirdetőnek is írtam, alku, garancia, és elérhetőség tekintetében. Ha adnak rá garit, ki tudom próbálni, és még esetleg alkudni is lehet, akkor megéri azt a 2-3 ezret pluszban a nyugalom. Majd beszámolok a fejleményekről

satyi 2011.12.27. 18:51:26

Megvan a lámpa. Élőben jobb minőség, mint amit a képekről sejteni lehetett. Nyomógombja jó minőségű, elhiszem róla hogy 5év múlva is működni fog. Ez is viszonylag keskeny sávban világít erősen, de ezt már megszoktam az előző lámpámnál is. 1W-os Author Powerledes lámpát nagyon bealáz, a 30%-os módja is erősebb kicsit, de mindenképp szebb a vetített képe. Akksi meddig bírja, az még a jövő zenéje. (hidegben az author 4ceruza akksija is kb 30-40%-ot bír nyárhoz képest)
süti beállítások módosítása