"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

SealSkinz Extra Cold Weather binyós kesztyű

2012. október 09. - korcs75

Mivel Rittynek lepasszoltam a Ciba vízálló téli kesztyűmet, ezért beszereztem egy SealSkinz Extra Cold Weather-t. Másban gondolkodtam, de mivel sok jót hallottam róla, így került fókuszpontba a SealSkinz.

Kicsit elhűltem, amikor megláttam a magyar árképzést (több mint 19Eft), de az ebay-en rákeresve, rögtön kisimultak a ráncaim. Hát igen, nagyon jót tesznek az itthoni fogyasztásnak a "mérsékelt" adóterhek, amik kishazánkban dübörögnek (és persze erre még rájön a kereskedő haszna). Lassan mindenben átszokok az ebay-re. Vajon kenyeret és tejet is lehet ott rendelni?!

Ja persze a a kesztyű totál vízálló ("csappróba" megvolt) és a legmagasabb hőszigetelési fokozatú (ez a sealskinz-nél az 5-ös). Remélem kitart vagy 60 évig, höhöhöhöhö, mert másikat már nem akarok venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr24867532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabikavander 2012.10.09. 21:05:56

Sapkát nem tudok ajánlani? Valami értelmesebb minőségben. vagy ne is gondolkozzak rajta?

Ismeretlen_92050 2012.10.10. 08:44:29

Sealskinznek vannak vízálló sapkái is: http://www.ebay.com/itm/SealSkinz-Peaked-Beanie-Hat-Waterproof-Windproof-KJ861-S-M-/360473904914?pt=UK_SportingGoods_HikingEquipment_RL&hash=item53edeb4712

Ismeretlen_14067 2012.10.10. 22:46:07

a fókáék kizárólag a kesztyű-sapka-zokni vonalon mozognak. Ott viszont az a legenda, hogy eredetileg az SAS-nak fejlesztettek technikai öltözékeket a hadsereg megrendelésére, aztán gondoltak egyet és piacra dobták különböző formában. Ha igaz, akkor azért hízelgő, ha nem, akkor meg azért, rájuk nézve. Az enyém idén kezdi második telét és egy-két komolyabb perec után is olyan, mintha most vettem le a bolt polcáról (jelzem, tavaly ez az itthoni nagykerben is 15 volt).

bikeboy 2012.10.12. 14:41:07

Jó kis kesztyű Itt az enyém az is nagyon jó élőben szebb is könnyű meleg vízálló http://ridebike.hu/termekek/ruhazat/kesztyu/teli/15801+scott+neoprene+bike/
süti beállítások módosítása