Eltört. Először a hátsó sárvédő egyik fém tartókonzolja, majd a lecserélt, tartalék konzol is. Mit mondjak nem vigyorogtam... és amikor észrevettem, hogy a sárvédő is kettétört vele együtt, rögtön imáimba foglaltam az debreceni útkezelőt. Miért?! Egyértelműen a debreceni útviszonyoknak és térkőmániának (nem tudom kinek van térkőbizniszben érdekeltsége, de se buszöbölnek, se kerékpárútnak nem alkalmas, bár tényleg jól néz ki kezdetben) köszönhető állandó vibráció miatt történt az egész.
Gondoltam be sem próbálkozok a magyar viszonteladónál, mivel úgyis én lennék a hibás, hogy nem rendeltetés szerűen használtam, hiszen nem kerülöm ki a legapróbb úthibákat és amúgy is, mit képzelek én, hogy reklamálok mielőtt saját pénzen bevizsgáltatnám a terméket. Így tehát fogtam az egészet és após garázsát és egy kis pillanatragasztó-szigetelőszalag kombót felhasználva sikeresen használhatóvá varázsoltam a hátsó sárvédőt, ami ugyan nem lett szép, de egy funkcionális tökéletesen betölti a szerepét.
Előtte azért, gondoltam egyet és írtam egy levelet az SKS-nek, hogy mi történt és leírtam, hol, mit lehetne javítani a terméken, hogy jobban bírja a a vadkeleti útviszonyokat is (van egy tippem, hogy németből még senki sem jelzett hasonló hibát). Meg is jött a válaszlevél, hogy csatoljak már képeket is ha tudok, így lőttem pár képet mobillal és elküldtem nekik és megemlítettem, hogy gondolom nem hi-ten acélvázas commuter bringákon tesztelték, hanem karbon csodagépeken, amik hátsó háromszöge kb. úgy nyeli el a rezgéseket, mint egy 10 évvel ezelőtti profi XC teló.
A történet itt folytatódik úgy, ami csak számunkra megdöbbentő, mivel egy normális fogyasztóvédelemmel és hozzáállással rendelkező országban ez bizony természetes: megköszönték(!!!) az észrevételeimet és képeket, majd közölték, hogy a napokban postáznak nekem egy új, komplett sárvédőszettet.
Miért írom le?! Mert ennek itthon is így kéne működnie. Vagyis beviszem/visszaküldöm a terméket, ahonnan vettem, megnézik és zokszó nélkül kicserélik. Mondjuk ehhez kéne egy olyan mentalitás, hogy én, mint vevő nem akarok ügyeskedni és/vagy átvágni az eladót és az eladó se kezel úgy, hogy biztos ez is csak ügyeskedő hülyegyerek, aki most pórul járt, mert az se tudja, hogyan kell használni a terméket, most meg itt reklamálgat nekem, hogy plusz melót generáljon (garanciális ügyintézés).