Az első versenyek megmutatták a "Cápa" (hai) gyengeségeit, vagyis az én balf@szságomat (ugyanis én építettem). Ami rögtön kibukott, az a rossz tekerési pozíció. A nyerget is hátra kellett tolni és a kormány is túl rövid volt egy fullmerev géphez. A stucni hosszával ugyan lehetett volna játszani, de mivel a nyereg már így is koppig hátra volt tolva, és a vacsiúj stucnit sajnáltam (khm khm... drága lett) volna lecserélni, így inkább a nyeregcsövet cseréltem egy hátra hajlított darabra (óccóbb vótt és nem cípet, a'la ebay).
A markolatom is a végét járta , így beruháztam egy ESI Chunky-ra, ami a maga egyszerűségében nem véletlenül van nemzetközileg is hype-olva és hála égnek, nem egy ökör ára.
A kormány is ment a levesbe és helyette jött egy szélesebb, hajlított verzió, így az 580 mm-es helyett lett egy 640-es. Erdőbénye viszont megmutatta, hogy egy köves talajon még ez is kevés, így, kapaszkodj meg (én is azt fogom tenni a kormányba), egy 720-as lett a vége. Atinak és Tominak köszönhetően nem is akármilyen, hanem egy Answer Gentleman's Collection Flannel darabja (720-ra visszavágva, barbár módon), csak hogy menjen a kesztyűmhöz.