"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

BMC alpenchallenge AC01 IGH

2016. február 27. - korcs75

Arra emlékszel mennyit rinyáltunk az ideális város ingázóról? Agyváltó, sárvédő, tárcsafék, szíjhajtás... az megvan, hogy a BMC megcsinálta? BMC alpenchallenge AC01 IGH.

csm_bike_zoom_headerimage_3800_1441_my16_ac01_igh_alfine_11_fender_side-1_b35177261b.png

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr888424690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2016.02.28. 07:18:46

Ezt a szíjhajtást nem értem, illetve igen, de mégsem terjedt el, kb. mint a kardános bringa. Egy speeder i8 is hozza ezt az élményt.

yoshida 2016.03.18. 14:30:29

Engem azért meggyőz a 20-40 ezer km gondozásmentesség egy belt esetében. Ennyi idő alatt 5-6 szett lánc, hátsó sor, és első középső tányért használok el. Legolcsóbb 9-es dolgok, 5-6 ezer a sor, 3-4 a lánc, és 5 körül a sima acél Shimano 32-es tányér. Ha csak 14-nek számolom, és 5 szettet, az 70 ezer ft. Ha elkopik a nagy tányér is, további bukó. Persze agyváltó magában jó drága, belt-hez spéci váz is kell, asszem ezért nincs még :) (viszont a lánckerekek több beltet is kiszolgálnak, és nem kell olajozni -télen unalmas volt minden út előtt olajozással kezdeni- )

Viszont agglomerációból ingázásra ez a tuti (45-ig rásegít, agymotor, tehát nem a hajtást terheli, 18-as gearbox): www.ebike-base.de/en/ebike/flitzbike-wooden-racer-4313/

Tény hogy nem olyan menő, mint a fenti BMC, de elfogadnám :)
süti beállítások módosítása