"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Stucni

2009. december 22. - korcs75

Felraktam az új kormányszárat, kormányt. Még agyalok, hogy megvágjam e 580-asra vagy hagyjam 600-on. Lőttem egy képet az elnyíródott menetű Raceface stucniról is, nesztek tanulságul:

Iszonyat nagyfelbontásban itt:-D

Eladó Magellán Pyxis team

Eladó a köv. bringa:

váz: magellán pyxis team 19"
korm.csap: új fsa orbit (!!!)
teló: új RS Sid race 100mm pushlock (!!!)
kerék: új Mavic crosstrail UST (!!!)
elsőváltó: shimano XT
hátsóváltó: Sram X9
váltókar: Sram X.0
nyeregcső: pazzaz 400mm
stucni: ritchey WCS
kormány: ritchey WCS
szarv: ritchey WCS
gumi: michelin XCR A/T UST

Ár: 390EHuFt

Érdeklődni: gymatej84@gmail.com

Kormányszar

"Örömmel" konstatáltam (,magyarul anyázva), hogy a RaceFace Evolve XC stucnim (kormányszár) beadta az unalmast. A kormányrögzítő csavarok valahogy, valamilyen módon megadták magukat (lehet Duna maratonon produkált látványos zakó közben). Egy totál szétment, a másik kb. 50%-os, ráadásul mindkettő egy oldalon. Vattafakk! Az ok, amiért nem vettem észre az, hogy azóta nem volt szétkapva a kormány és a stucni. Perselyezéssel esetleg meg lehetne oldani (vagy nem), de mivel új kormányt akartam úgyis venni, gondoltam egyet és kihasználva mindennemű kedvezményemet, elindítottam egy beszerzési folyamatot (agyamra ment a munkahely), vagyis lecserélem kompletten BTS-re az egész hóbelevancot. A kormány BTS xc elite, egyenes, scandium, 31,8x580, fekete lesz, a kormányszár meg  BTS xc elite, 31,8x90mm, fekete...

 

Tökömnek se hiányzott ez a kiadás karácsony előtt, de nem szeretném, ha kormány a kezembe maradna a bringa nélkül... Egyébként egész pofás darabok és a súlyuk se rossz (kormányszár 110g, kormány 120g). Lassan szponzorálhatna a cseke, annyit reklámozom...

Re: BaM(bulás)

Ma 20:22kor landolt a postaládámban a BaM szervezőitől ez a levél:

"Kedves Bam!-os társunk!

Ígéretünkhöz híven, mivel teljesítetted a 7 alkalmat a kampány alatt, garantált ajándékban részesülsz. Az ajándékok legyártása kicsit késik, a hétvégén tudjuk elkezdeni a postázást. Reméljük, hogy Te az elsők közt kapod meg a nyereményed, de karácsonyig mindenképpen megérkezik a küldemény. Türelmed és megértésed ezúton is köszönjük!

Már most értesítünk, hogy január végén egyhetes téli Bam! kampányt szervezünk sok-sok érdekességgel és programmal. Reméljük, Te is részt veszel benne, hisz bringázni minden időben lehet, amint ezt már ősszel Te magad is bizonyítottad.

A részletekkel később jövünk, addig is kellemes ünnepeket és jó pihenést kívánunk!

A szervezők"

Mondtam én, nem kell izgulni! Viszont téli BaM!!! Ojééé!

BaM(bulás)

Idén is részt vettem a BaM-on, ami szerintem jó móka, annak ellenére is, hogy rahedli ember pöfög azon, hogy ki milyen becsületesen írja be a kilométerek számát. Most őszintén, ki nem szarja le?! Ennyire hiányzik valakinek az a plusz nyeremény?! A lényeg a lényeg, én becsületesen vezettem, a többiek meg úgy ahogy vannak nem érdekelnek. Ha azzal lesz boldogabb, hogy 1-2 vagy akár 100km-t odaír, hát legyen boldog.

Az viszont örömmel töltött el, hogy sikerült a cégnél is új embereket megfűzni és még, ha csak a kampány idejére is, de lelkesen bringáztak a munkába, a szükséges 7 alkalommal.

Volt még egy kis hercehurca, a "garantált, kisorsolásra kerülő" ajándékokkal (túl sok jelentkező, kevés ajándék esete), de megoldották. Mindenkinek jut egy kis ajándék, aki minimum 7 alkalommal tekert, így ez is egy félmosoly maradt az emlékeimben.

Novemberi kipostázást ígértek és már december van? A magyar postát ismerve, izgulni emiatt nem kell. Remélhetőleg idén is kikerül az ajtómra az újabb BaM-os oklevél, amit először poénból ragasztottam ki és ma már szinte hagyomány lett nálam. Az viszont aggaszt, hogy honlapon nagyon nagy a kuss.... valaki tud valamit?

 

Kormányváltás

Sikerült beszereznem 2 régi versenykormányt is, így nekivágtam, hogy SS-fixi hagyományokhoz hű kormányt fabrikáljak belőle. A piros, BBB, szintetikus parafa bandázst már korábban beszereztem, így nekifogtam megvágni az outi kormányokat. Természetesen hosszas méricskélés után is sikerült elszabnom az elsőt. Sebaj, volt másik és okulva az elsőből, a második már pöpec lett. Jöhetett a bandázsolás. Montis lévén kissé tartottam ettől, mivel sose csináltam még. Lehet nem lett teljesen tökéletes, de szerintem egészen jól sikerült (elrontani nem nagyon lehet, ha van egy kis kézügyessége az embernek). Végül felraktam a Röfitől kapott oxygen fékkart is a minimalizmus jegyében. Rita rögtön ki is akarta próbálni, de mivel számára szokatlan helyen van a fékkar, majdnem felkenődött a kapubejáróra. Neki a cruiseres-, montis világ jön be. Jövő évi projectként be is van tervezve egy cruiser-monti hibrid építése neki, az egyedi igényeinek megfelelően (pl.: rózsaszín külső stb.:-D). A kormány meg így néz ki:

http://bringabuzi.blog.hu/media/image/200911/kormany1_500.jpg    

Elektromos binyigli

Az a bajom az elektromos bringákkal, hogy általában nem csak szarul néznek ki, de magát a biciklizést, mint mozgási formát köpik szembe. Na oké, tudom öreg mamókáknak, papókáknak olcsó alternatíva boltba meg piacra járni. Az meg megint más kérdés, hogy az általuk vásárolt olcsóbb fajta van vagy 80 kiló és egy esésnél, ütközésnél egészen komoly sérüléseket tud okozni. Azért lássuk be, hogy ennek a vásárlórétegnek, 60-on túl, már nincs olyan pöpec mozgáskoordinációja és mégis flangálnak a közutakon, járdán egyaránt a túlméretezett elketromos csodákat meglovagolva. Na de nem az öregeket akarom leszólni, hiszen a KRESZ szerint (lásd: 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet, 1. számű függelék, II/r. pont) kerékpárnak számítanak a legfeljebb 300W-os motorral hajtott két vagy 3 kerekűek. De könyörgöm, melyik rendőr áll neki leellenőrizni a teljesítményét egy ilyennek?!

Velox Premium "kerékpár":

http://www.terrasport.hu/termekek/elektromos24.jpg

Persze azt is tudom, hogy vannak a rásegítős rendszerek, amik magára a pedálozásra segítenek rá, így meghagyva a mozgást és nem is annyira szörnyűek. Meg itt van pl. a GRACE nevű elektromos "kerékpár" (1,3Kw miatt már nem a bringa kategóriába tartozik), ami még jól is nézne ki, mert jól "megdizájnolták", meg csak 32 kg, meg nem akar robogóra hajazni.

Grace:

http://www.coolthings.com/wp-content/uploads/2009/11/grace1.jpg

A kicsit turbósabb változatával 65km/h a végsebesség(!!!)... oké lehet hajtani is, de a babettát is lehetett... de azt motorkerékpárnak hívták, de az se tudott 65-öt (na jó igen, ha hátulról megtolta Gizikét az IFA-s Józsi, de volt is sipítozás). Hát nem tudom, ha erre ránéz egy rendőr max. egy "túldizájnolt" bringát látna és nem elektromos motorkerékpárt. Mondjuk az is igaz, hogy nem valószínű, hogy ilyennel fog a piacra járni a szomszéd Miklós bá! Azért elnézve a két képet röhej, hogy míg a fenti Velox (elektromos) kerékpárnak számít, addig a GRACE már motorkerékpár... mintha valami nem stimmelne.

 

süti beállítások módosítása
Mobil