"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Arctica S-173 B - tartósteszt

2014. november 04. - korcs75

Óóóó igen, több, mint fél éve használom és imádom. Elkezdhetném sorolni a specifikációit, de minek, klikk a linkre és ott van leírva minden. Szerintem lényegesebb, hogy nekem miért az eddigi legjobb napszemüvegem. Egyrészt, nagyon sok szemüveg keret a használattól kilazul, elfárad az anyaga, nem tart olyan jól, keskeny arcnál ez elég hamar kibukik, de az Arctica-val nem volt ilyen bajom, sőt! A gumis orrnyereg támasztó, még legizzasztóbb hőségben sem csúszkált, pedig izzadtam mint a ló. Nem mellékesen a fehér szín külön bejövős (nem kevesen  próbálták meg elkunyizni) és bár sportos darab, akit ez nem zavar, nyugodtan hordhatja utcán, hétköznap is (ahogy én is tettem). Másik lényeges momentuma, hogy nagyon jól tereli a menetszelet, ami azért fontos nekem, mivel kontaktlencsét hordok és erre sajnos, nagyon érzékeny a szemem a nagy bázisgörbülete miatt. Igazán az kell mondanom, hogy közel áll a tökéleteshez. Egyvalamit hiányolok, egy jó kis fotokromatikus lencsét hozzá.

arctica_s173_b_napszemuveg_cat_3[1].jpg

kép: gimpexsport.eu

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr536862189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása