"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Rammstein

2009. február 04. - korcs75

Feszegettük már, hogy lehet-,  vagy érdemes e tekerés közben zenét hallgatni. Mindenkinek megvan erről az egyéni véleménye... én, az enyémet már kifejtettem egy korábbi postban. Viszont azt, hogy ki mire teker egy érdekes téma. Engem valamikor a zene segít át holtpontokon és történt már olyan is, hogy belekergetett egy olyan tempóba, aminek csúfos kifulladás lett a vége. Aki volt már spiningelni, az tudja, hogy mennyire motiváló lehet egy jó zene, amit a spining edzők természetesen ki is használnak. Na de elég a szócséplésből, hiszen az egészből azt akartam kihozni, hogy a mai napig Rammstein-re szeretek a legjobban tekerni. Aki nem értené miért, hát annak egy kis ízelítő, miről is beszélek, aki meg erről se jön rá, annak meg hiába beszélek:

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr554866562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila · http://bringavideo.hu 2009.02.14. 12:47:38

Nagyon ül. Én görgőzéhez tankcsapdát halgatok.

kerekes 2010.10.14. 09:01:32

áhh... én bódigusztit tolok, de csak a kontráson :)

demkorahel · http://bringamatrica.hu 2010.10.14. 09:30:04

csakis a rammstein!
süti beállítások módosítása