"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Téliesítve

2009. november 07. - korcs75

Felkerültek a 'gummák Krumplira. Természetesen a méretkülönbség miatt újra kellett állítani a sárvédőt, de legalább felfabrikáltam előre egy kisebb gumiszoknyát, ami meglepően hatékonnyá tette a szerkezetet. Picassára fel is raktam pár képet az városi cirkálóról, alias Krumpliról.

http://lh6.ggpht.com/_8ko3k3wrpWw/SvVe-WIfPoI/AAAAAAAAAMs/2AmDS_sk5t0/s640/DSC01840.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr714866650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nowhere 2009.11.08. 14:59:01

nem vagyok túl indiszkrét ha megkérdezem mennyiben van eddig Monsieur Krumpli?

Ismeretlen_92050 2009.11.08. 16:24:53

Persze, 56200HuFt... na persze nem egyben, hanem apránként alakult. A legtöbb a kerékszett volt, amit egy 20-asból szerettem volna kihozni. Ennek külön kálváriája volt és végén jócskán meghaladta a költséget (majdnem duplája lett a rászántnak).

nowhere 2009.11.08. 22:20:05

most vettem csak észre a szelepsapkát:D nagyon komoly

Köcsi 2009.12.08. 23:13:00

Hello! Milyen sárhányók ezek? Úgy gondoltam kemény leszek minek az, de 1-2 állig saras hazaérés után meguntam keménykedni. Meg mostmá hideg is van és nem elég hogy felülről esik rám még alulról is feltúrja... Ezek meg olyan kis aranyos sárvédők, nem ormótlan, ha még a pálcákat is lefújom feketére a fixim desingét se rombolja halálra:) Ha van időd dobj rám egy E-mailt a márkával és névvel, vagy esetleg egy linkkel! köszi!
süti beállítások módosítása