"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Morál

2010. november 16. - korcs75

Jelent már meg videó az gépjárművezetők oldaláról, most itt van egy a bringások szemszögéből. Állást nem foglalok, mindkettő jogos.

Matejnak kösz a videóért!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr774866975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_162501 2010.11.16. 11:27:23

hehe jó kis video! thx nehéz kérdés ez nagyon... én igyekszem szabályosan közlekedni, de sajnos nem könnyű! :) ma is volt már 3 olyan húzásom, hogy magam is megszeppentem... fúú pedig még dél sincs :) el is csaptak már párszor... és furcsa mód olyankor valahogy mindig pont szabályos voltam... hehe mondhatnám, hogy rossz emlékeim vannak a szabályok betartásáról, de sokkal inkább igaz, hogy nálam a bringa nem csak sport, közlekedési eszköz, játék, hobbi, drog... elsősorban a szabadság illúziójának megtestesülése! nem kell hozzá jogsi, sisiak, benzin, fasza biringásszerkó, csak két láb (néha még az se http://www.youtube.com/watch?v=jOG83-TwIuM ) és mehetsz... és bárhová eltkerhetsz és ha odaértél nem kell parkoló felviszed vagy lekötöd... vagy azt se! nálam a piroson átgurulás a bingázás megkedvelésének fontos része volt... mi jön még kötelező sisak? lehet le is raknám a gépet 15 év bp-i hajtás után! :( hülyén hangik de ez van... van kocsim néhanapján használom is, de nem sokat... miért? mert nem mehetek át vele a piroson, nem vezethetem egy fröccs után, és ha itt-ott oda cseszem egy-egy új alaktrész bringa árakon mozog. Ha szabályos akarok lenni, nem sietek, vagy túl nyugis vagyok és szeretném nagyon gyorsan felbaszni az agyam... olyankor autózom de a bringán vad-szelíd motoros vagyok húú meg is keresem a filmet! :D bocsi ha egy katyvasz volt az egész... túl rég vagyok ébren
süti beállítások módosítása