"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Pace

2010. november 18. - korcs75

Rittytől kaptam ajándékba (előrehozottan) egy Pace sapkát (hercehurcából). Bjutifuli! Azóta le se rohad a fejemről bringázás közben. Slambi meg is jegyezte "hozzáértően", hogy amikor óvodás volt , akkoriban hordott ilyen sapkákat úgy, hogy fogalma se volt, hogy ez bringás sapka. Szerintem ezzel mindenki így volt, nekem is volt egy, oldalán egy jó nagy gombbal (bevallom a gomb miatt nem szerettem). Köszönet Nitronak a szállításért, a Chilinek meg a tárolásért.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr24866978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antenna 2010.11.18. 18:58:30

ezért is hívják babasapkának :D

Nitr-O 2010.11.18. 19:11:30

Jó kis sapka, nekem fehérben van ugyan ez a modell és Serin bármelyik "műve" csak integethet a Pace-nek. A blogot pedig köszi, hogy kiraktad, de már abbahagytam, csak kint írtam. :)
süti beállítások módosítása