"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Egy korszak vége

2011. május 26. - korcs75

Azt hiszem a singlespeed-es korszakom egy fejezetét zártam le ma. Megvolt az álmaimban elképzelt bringa külsőre, ami nagyon király volt. Működőképes volt?! Ja, volt amikor igen, amikor a racsnik nagy ura kisorsolt egy-egy normális Dictát a készletből.  Belegondolva egyetlen racsnim, az előző, volt az, amivel rekord ideig toltam, de ez valami iszonyat szerencse lehetett, amiért utána szopóág jött. 2 hét, 3 racsni.

Eljött az a pillanat, hogy leszarom, hogy pálya agy és jól nézzen ki (az megvolt, pipa, kész). Működjön, funkciójának tökéletesen feleljen meg,ennyit akarok, nem többet. Montiban ezt már régen elértem, de itt volt az ideje Krumplinál is. Mi lett a vége? Monti SS hátsóagy (BTS)... persze szélesebb, mint a  Novatec volt, így új küllő... 32-es felni, 36-os agy... új felni (spider, fekete). Pénz rá nuku. Osztottam szoroztam eladtam pár cuccot, és egész "olcsón" kijöttem -4000 pénz! Működik fasza! Remélem 10 évig nem lesz vele gond.

Jut eszembe van még egy eladó felnim, debrecenieknek "szaré-huggyé"  (32-es, piros vuelta airline 4-es). Ja és ebben az évben nem akarok többet bringára költeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr674867190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.05.26. 19:50:57

fehér. küllő. prizma. nemszabályos. . . . (amúgy még fogsz rá költeni, ismerlek:D)

csipisz 2011.05.26. 22:06:20

Mérnem piros bts? Vagy fekete?

FraterThomas · http://frater-thomas.blogspot.com/ 2011.05.27. 07:10:22

Úgyis fogsz. Murphy. :)

Ismeretlen_92050 2011.05.27. 08:16:04

Csipisz: azért, mert ez volt olcsóba és csóró vagyok! epyc, FatherThomas: tuti, de csak a télre rászánt olcsó 28-as cyclocross gumira...
süti beállítások módosítása