"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Kókányolás: váz!

2011. június 30. - korcs75

Azt szeretem az előttünk található bringatárolóban, hogy mindig lehet valami csodát látni. Ma reggel lőttem ezt az átalakított vázat.

Elég érdekesen gyengítették meg az egész szerkezetet. A fejcsőnél az alsó muff nem tudom meddig fogja bírni terhelést és az alsócső "megerősítését" se az átfúrom és odatoldok egy csődarabot, majd rögzítem csavarral módszerrel oldottam volna meg. Érdekes koncepció. Ja és persze szigetelőszalag az isten (de tényleg!), mindenre felhasználható, akár hajót is építhet belőle az ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr444867231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85383 2011.06.30. 10:37:06

Kb. inkább az a gond, hogy eddig a párhuzamos csövek miatt nagyjából húzott és nyomott rudakról beszélhettünk, most meg az önálló cső és a fejcső csatlakozásánál nyomaték fog létrejönni (persze nyilván a párhuzamos csöveknél is keletkezik nyomaték, de lényegesen kevesebb, mint az önálló cső esetében, valamint a csövek elhelyezése miatt a csatlakozásoknál jóval kisebb feszültség fog fellépni, mint az önállónál). Ez gáz. Nem kicsit. A helyedben beszélnék vele és felvilágosítanám, hogy egy leszakadó fejcső nem vicces dolog :) Amúgy bátor módon grammozik :D

Ismeretlen_92050 2011.06.30. 11:40:58

Vázépítő mesterünket hallották, hööhöhö (nem hagyhattam ki, bocs!) Egyébként már reggel szóltam neki, hogy ne csodálkozzon ha megindul előre az első kerék, miközben egy helyben áll, hehehehe (sikerült kb 5 perc alatt kinyomozni kié). Viszont kölcsönbe kapta és elég pillesúlyú, szerintem meg fogja úszni hazáig:-D

Ismeretlen_85383 2011.06.30. 13:03:36

Semmi közöm a vázépítéshez, a mechanikai tanulmányaim szakadtak fel belőlem :D

Ismeretlen_29810 2011.06.30. 14:47:00

Így szétbarmolni egy szép biciklit! Pár bukkanó után összecsuklik mint a bicska.

csipisz 2011.07.01. 19:15:14

Nem annyira csuklik az össze, láttam a bicajt criticalmasson. A tavaly szeptemberin. :D
süti beállítások módosítása