"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Charge műbőr bandázs

2011. július 01. - korcs75

Kinéztem a Gyöngybe, mert volt némi apróval elmaradásom és mivel már régóta tervezem, hogy a bandázst ki kéne cserélni bőr vagy műbőrre Krumplin. Gondoltam szétnézek, hátha akad valami a boltban. Egyetlen bajom van a mostanival szalaggal, mégpedig az, hogy egy pici sérülésnél is továbbhasad (pl. nekitámasztom a házfalnak és egy kis rücsök beleakad a vakolatból, majd picit meglökik a cangát máris ott a egy apró lyuk, aztán szépen lassan hasad tovább egy aranyos kis krátert hagyva maga után). Mivel a bőr, gyárilag elég drága (Brooks, BBB), így már azt is tervbe vettem, hogy bőrösnél vágatok megfelelő hosszúságú csíkot. Hála égnek ezt megúsztam, mivel már Debrecenben is lehet kapni Charge cuccokat és egész jó áron (2300Ft) adják a műbőr kormányszalagot. Meglepetésemre a Gyöngyben is volt, így megleptem magam eggyel, amolyan előrehozott névnapi ajándék gyanánt. Bevallom kíváncsi vagyok ez, hogy fog szuperálni, lesz e annyira kényelmes, mint a szintetikus parafa. A felülete mindenestre bíztató.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr304867232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabikav 2011.07.02. 08:48:46

ez jól néz ki! majd ha használod egy ideje egy kis beszámolót szívesen vennék. az én tervem a következő lenne: http://www.radklassiker.org/?page_id=915&lang=de halott bőrkabát megvan, már csak arra leszek kíváncsi hogy az időfutam kormányra hogy fogom ráaplikálni.

Ismeretlen_92050 2011.07.02. 09:37:09

Oké! Az a link viszont meg ér egy postot! Ha sikerül kivitelezned, akkor ha küldesz fotókat leírást, azt is szívesen kitolom, hagy tanuljunk belőle;-)

gabikav 2011.07.02. 10:58:27

ha akarod nyugodtan postolhatod a linket. most rápörögtem erre a bőr témára van még egy két link képekkel ha érdekel szívesen elküldöm. a kivitelezés meg jövő héten indul mert kell egy két dolog még. ja és szívesen írok majd róla meg készítek képeket. szeretem a reflektorfényt:D

Ismeretlen_92050 2011.07.04. 10:32:15

Okés, akkor, ha átküldöd mailben rögtön kis is tolom;-)

Ismeretlen_85383 2011.07.04. 11:22:58

Drága korcsom! Felajánlom neked, hogy INGYEN javítom a helyesírási hibáidat, ha előtte átküldöd nekem a cikkjeidet :D Te BÉNASÁG :D
süti beállítások módosítása