"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Hétfő

2012. július 23. - korcs75

Szövetszakadás a hátsó schwalbe lugano-ban, úgyhogy gyalogbékázás és egy continental ultras port beszerzése hátulra (remélem kellőképpen defekt álló, nem csak marketing fogás), előre meg egy maxxis re-fuse (hóvégevan). Jól indul a hét! Mondjuk már sanszos volt, hiszen a lugano szett egyik darabja már ugyanígy (gy.k.: szövetszakadással) megadta magát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr504867490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adam182 2012.07.23. 15:08:08

lugano tartja a negatív csúcsot hátsó gumiként. 3 hét...

Ismeretlen_92050 2012.07.23. 15:09:12

Mert nem volt még fehér kendád:-D

Satyi 2012.07.25. 17:00:25

Nekem az országútimon ultra sport van, a montimon meg city sport vagy mifene, mindkettő defektálló, és eddig kb 3000km alatt 1 defektem volt az országútin, az is egy rajzszög miatt, oldalról... Montin még egy se. kop kop kop Montin előtte maxxis xenith-em volt, azzal havi 3-4 defektet kaptam :) (aztán vettem bele defektálló löttyöt, amivel nagyrészt megúsztam hazáig a defekteket, de 1év után az eddig már befoltozott lyukak elkezdtek engedni, volt hogy egy 100km-es aszfaltos túrán 5 ször kellett foltoznom mire hazaértem :) ) ezután vettem a conti city contactot, azóta kisimultak a ráncaim
süti beállítások módosítása