"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Esőkabát, rainlegs, hátizsák...

2012. szeptember 07. - korcs75

Tegnap reggel szakadó esőre ébredtem, így magamra öltöttem jól bevált Dechás esőkabátom és kevésbé bevált Rainlegs-em.

Apropó Rainlegs! Mai napig nem értem, hogy egy nem olcsó, esővédő cuccot (ami kifejezetten csak az esővédelmet szolgálja), hogyan lehet olyan anyagból gyártani, ami nem 100%-ban vízálló (wind- and waterproof (5000 mbar))... sőt(!!!) első átázás után még annyira se, mint előtte. Ettől már csak az a nagyobb rejtély, hogy a pics@ba kaszált be ennyi díjat?! (Mondjuk az ötlet tényleg jó, szóval az ezért kapott díjak szegről-végről jogosak, de a megvalósítás több, mint szánalmas.) Majd megpróbálom impregnáló mosószerrel megdolgozni, hátha javul a helyzet.

Kicaplattam a garázsba, felraktam a sárvédőket és irány a meló... a Rainlegs minimálisan átázott, a negyedannyiba se kerülő Dechás esőkabát nem, de ezen már nem akadok ki.

Ami viszont jó hír, hogy Rittynek köszönhetően (Tőle kaptam ajándéka, így nem nekem kellett gyúrnom rá) megjött az új tatyó (Deuter Race EXP Air)! Első blikkre minden elképzelésem felülmúlta, úgyhogy jó választásnak tűnik. Úgy néz ki, ezzel a tatyóval kiválthatom az összes többi, különböző űrméretű hátizsákom és a késeknél jól ismert rövidítéssel élve igazi EDC (Every Day Carry) hátitatyó válhat belőle! (Tervezem, hogy összedobok róla egy kis videót, mert ahogy elnézem, nincs ilyen a youtube-on).

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr34867510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

an4rchos 2012.09.09. 11:29:42

Az a videó nem lenne rossz mert éppen táska vásárlás előtt állok... :)

Ismeretlen_92050 2012.09.10. 14:12:04

Azért nem csináltam, mert időközben találtam róla: http://www.youtube.com/watch?v=_3-QXZl_-x4 Bár itt az Advanced Air Confort System nem igazán van kivesézve, de ezen a videón igen: http://www.youtube.com/watch?v=zi-FXGV15u0 Ja és a 3 lityis vizespakk nem tartozék, amit sokan felemlegetnek, hogy ennyiért már benne lehetne. Egyenlőre csak pozitív véleményem van róla. Ami viszont hiú ábránd az az, hogy ezzel nem fog becápulni (leizzadni) a hátad. Ezzel is le fog, de nem annyira (azt hiszem írják is valahol, hogy 25%-kel kevesebbet izzad a hátad alatta, mint a hagyományos hátizsákoknál, szóval izzad az, de a levegőzésnek köszönhetően nem olyan mértékben).

Ismeretlen_92050 2012.09.10. 14:18:33

Ja és még valami, a "gyári" képen, a piros elég fakó... ez az életben azért sokkal szebb, élénkebb.
süti beállítások módosítása