"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

It's a beautiful day...

2015. március 11. - korcs75

Tegnap, mivel már a hanghatások, amit Csöpike kiadott (csepel frisco) elérte azt az ingerküszöböt, ami már a fülemnek elviselhetetlen, így kipucoltam a hajtást.

Kiderült, nem "csak" lánc nyöszög, hanem az egyik lánctányér csavar is megadta magát, szóval a lánctányér is közrejátszott a hanghatásban. Sebaj, kicseréltem és ha már úgyis szét kellett szedni az egészet, kipucoltam a láncot és lekaptam a hátsó kereket is, mert a Strumey Archer S2 agyváltó porfogója is nyisszogott. Kivakartam a koszból, kapott egy is zsírt ahova lehet zsírt kenni.

Van ennél az agyváltónál az a "típushiba", hogy a tengelyt simán el lehet mozdítani picit jobbra vagy balra a kónusz rosszul kalibrálásával és ezzel a váltást meghülyíteni. Ezt persze most is sikerült besz&@%ni és az volt a legjobb az egészben, hogy ez csak ma reggel derült ki, mert minek próbakör, ha élesben is be lehet nyalni.

Szóval melóba indulás, váltóbaszakodás, visszafordulás, Krumplit elővenni....upsz kell rá egy pedál, mert az nem volt rajta... csak SPD van, jó lesz, szerelés, cipőcsere, indulás, visszafordulás, lampion a bringára (sötét lesz hazafelé), indulás, visszafordulás, lakat.... esküszöm nem anyáztam, pedig lelkem legmélyén "igény lett vóna rá"... na így indult ez a beautiful day!

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr117258991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása