"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Mária Maraton 05 nap Sárvár/Pápa by Katyusa

2016. július 20. - LordCsipisz

Ezen a napon energiaszegény voltam írni, így most Kata tollal írt verzióját pötyögöm be a 8.nap hajnalán a telefonba.

"Tornatermi alvás/nem alvás után Seti hozott nekem kávét, de cukorral, így Csipi itta meg. Holnap már tudni fogja hogy iszom.
Szokásos reggeli pakolás, cucc le a futóba majd reggeli. Most Réka/Répa gondoskodott rólunk, volt terülj-terülj asztalkám, még csomagolni is jutott belőle. Minden a megszokott szerint, reggeli torna, áldás, indulás. Most kicsit előre mentünk már a városban is hogy az első közös ponton beérjük a csapatot. Kicsi erdős szakasz után "fertőzött terület" tábla fogadott minket, de hát menni kell:-). Átkeltünk a réten majd Sitke határában becsatlakoztunk a többiekhez. Gyors templom nézés, kicsi pálinka, levendula csokor az összegyűlt ovisoktól és indulás tovább. Walter is csatlakozott (basszus, hát ezért voltam én alkalmatlan írni aznap! :) hiszen kis kitérőt terveztünk fel a Ság hegyre.

Meredeken fel, geoláda megkeresés, csúcsra sétálás-kurjongatás, dugó párocska és lépcsőn le. Irány Celldömölk ezúttal aszfalton. Már-már szokásos templomba be, áldás, pogácsa. Waltert leadtuk a főcsapatnak majd egy szendvics után irány tovább. Kellemes erdős/kukoricaföldes szakasz majd Mersevát után a Marcal folyó partjára mutatott a gps.

Hát, vicces szakasz volt, lekaszált fű, de éppen tekerhető, mellettünk folyó balról, jobbról ártér. A trackünk kimutatott az ártéren át kb 5-600m re lévő településre. Csipi rápróbált az árvizes területen, kb 40m után a kerék elsüllyedt félig... Vissza a Marcal mellé, majd kijutunk valahol, térkép alapján 4-5km. Tűző nap, pörgetés a fűben, de vannak gémek, gólyák, őzike. Szép a táj, kb mint otthon. Elértünk a hídig, következő település Vinár, víz keresés, amit a temetőben meg is találtunk.

Rövid bicajtakarítás (fű a sorban) majd irány tovább. Az akác erdősáv a sín melletti úttal pont mint otthon, Zelemér után. Beérünk a kövi településre, Mihályháza. Sikerült begyűjtenem egy tüskét, a lötyi a kerékben tette a dolgát, csak rá kellett fújni. (na, ezért a csakért fogod legközelebb te összenyomni 300x azt a minipumpát) Sokat tépelődtünk merre menjünk ma tovább, körbe vagy egyenesen be Pápára, de arra jutottunk meghúzzuk a mai napot így holnap kevesebb lesz. Újabb patak, a Bitva mentén vezetett utunk a már megszokott füves, alig járt terepen. Nyárád mellett suhantunk tovább a parton, lehet rossz oldalon vagyunk? Bal kanyar....(egy patak jobb oldaláról :-)

Szerencsére találunk egy gázlót, cipő zokni le, átsétálás. Innentől kezdve parádés utunk volt döngölt agyagon Pápaderecskéig. Pici aszfalt Dákára majd újra bele az ismeretlenbe szerencsére dózerúton. Pápakovácsiról aszfalt vezetett hosszan be az erdőbe, szélerőmű és tanyák tarkították a környezetet. Hamarosan elértük napi célunkat Tapolcafőt, ahonnan bicikliúton jöttünk be Pápára.

Napi-táv/szint: 62.78km/373m

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.