"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Mária Maraton 08 nap Bodajk/Tatabánya

2016. július 23. - LordCsipisz

Csókakő várig aszfaltos bemelegítés 6 kilométer az utolsó másfélben 150méter szinttel. Volt egy kis szél is, de így is suhantunk-pláne az előző napokhoz viszonyítva.

A gyors várnézés után visszatértünk utunkra egy kis lépcsőzés közbeiktatásával, majd egy remekül járható völgyúton másztunk kb 2 kilométert egy dózerig. Ez elvitt az OKT útvonaláig, amit konstans összevágott nyers saras mivolta miatt a dózeren, lejtőn kerültünk. Eddig 13kili, egy óra. Bőven jobb mint tegnap. :-) Az útvonalakon amúgy látszott hogy rendszeresen járnak rajtuk, azért ez nem véletlen, Tatabányán és környékén szép számmal akadnak montisok, akiknek ez a helyi edzőkör lehet, valahogy úgy mint idehaza nekünk a Pallag-Józsai szakasz.

A mászókák után jöhetett némi lejtmenet,gatyábaélvezős-kanyargós light dh 150szinttel. Utána bár lejtett tovább némileg, egy kis homok még befért, már csak a tópart miatt is, majd aszfalton becsorogtunk Oroszlányba. Kaja, majd feltekertünk a Majki Kamaduli Remeteség kolostorához, ahol amíg nasiztunk, bevártuk a többieket.

A finom limonádé után go tovább mert eddig túl jól haladtunk ahhoz hogy elhiggyük hogy ez így is marad végig. Mászóka jött, kicsit megint alternatív útvonalat kerestünk a gaz miatt, így megúsztuk kb 200méter csalánkás egynyomos lejtővel.

38 perverz módon tekerhető kilométer eddig, ülünk egy forrásnál és láb áztató orgia van.A jelet követve remek enduro/dh ösvény fogadott minket gyökerekkel, sziklakertekkel, léptetőkkel és minden jóval, az egyetlen apró szépséghiba az volt, hogy felfelé toltuk a bicajt rajta.

Később aztán lassan haladásra alkalmasabbá vált a jelölés, igazi játszós nyomvonal lett belőle. Miután kihőzöngtük magunkat, aszfaltra váltottunk, és becsorogtunk Tatabányára.

Este még volt egy köröm egy fbookos pajtással, Horváth Zolival, akinek az anyukája kimosta a cuccaimat, és megoldottuk szupergyorsan az 1500 km után felütés nélkül kiszakadt külsőm kicserélését is. (konkrétan az udvarukon láttam meg...) utána a helyi kötelező városnézős.: kilátó, szelim lyuk, turul. Még egy átsuhanás a városon, bejutás a sportkomplexumba, éjjel 3kor a horkolás miatt költözés az emeleti tatamival borított terembe aludni a viharban, kb ennyi volt egy szuper nap, szerencsésen megoldott apró kis bosszantó tényezőkkel.
Puszi nektek ott Tatabányán!

Napi táv/szint: 40.14km/825m

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.