"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Mária Maraton 10 nap Budapest/Máriabesnyő

2016. július 25. - LordCsipisz

Ezen a napon annyi volt a feladat, hogy elhagyva a fővárost, megérkezzünk Máriabesenyőre. Kis táv, kis szint, szóval afféle pihenőnapnak is megfelelt.


Reggel a találkozási pont a Budai várban, a Bécsi kapunál volt. Volt valami nyomottság rajtam egész nap, többek is így voltak vele, ráfogtuk a hidegfrontra-ami miatt 30 helyett csak 29fok volt.
Amíg a többieket vártam kentem láncot, kajáltam, és valahogy kieszközöltem hogy elhagyjam a jobbik szemüvegemet.

1467009244588.jpg

Ezt már csak utólag tudtam meg, amikor indultunk le a Bazilikához. Tatabánya előtt az imbuszkészletem, most meg ez. Remek.
A bazilika ugyebár eléggé nem a város széle, így nem is csoda hogy a csapatot, és a csapódott néhány kísérőt tartalmazó kb 40fös menet pillanatok alatt 3különbözö piros lámpa előtt ragadt, már az Andrássy elején. Ideje volt lépni.
Walterral ketten jóval hatékonyabban haladtunk, és még parasztba se kellett tenni magunkat. Alleycat módban kicsit dinamikusabb volt az utunk.
A városon belüli kb 20km csikicsuki, fékezgetés, gyorsítás volt olyan fárasztó mint egy könnyebb terep, és azért akadt pár méter szint is, meg a track szokásos bóklászása. Menet közben még azért otthagytam a kulacsom Gödöllőn, elhagytam az egyik kesztyűmet, meg az imbuszomat-megint.

2016-06-29_09-44-56.jpg

Szerencsére minden meglett. A célhoz kb másfél órával a többiek előtt értünk oda. Megejtettünk egy boltba menést, majd megnéztük a templomot és az apátságot rendesen. Volt pár wtf dolog, pl lakott madárfészek a folyosón, vagy lépcsőre mumifikálódott denevér.
Mentünk kajálni, Walter meg a biciklimet próbálgatta. Mondom elvan a gyerek amíg játszik, elfordulok-csattanás. Álltában elesett.
Szerencsére nem sikerült túl komoly kárt okoznia, leginkább az oldalra csoffadt nyereg volt problémás, meg a gps tartókonzol. Meg az első lámpa. De még a rajtszámból is letört egy darab..... Well dán.
Kaja után szállásfoglalás, majd Seti kis elméleti oktatása után a 10 bátor jelentkező 2csapatként remekül elszórakoztatott minket az ügyességi versennyel, de szerintem nekik is tetszett a dolog.

20160627204514.jpg

Este még Walter talált egy üres szobát, amit a takarítás hiánya miatt nem adtak ki, de mivel elvárásainknak megfelelt, óvatosan birtokba vettük. Úgy voltam vele, hogy ha horkolásra kelek, legalább egyből megtalálom kit kell dobálni. Végül is a pihenőnap sikerült.

 Napi táv/szint: 38.22km/453m

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr28883636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása