"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Uvex Finale in da house

2017. december 22. - korcs75

Közeledik a karácsony, ráadásul a születésnapom is nemrég volt, így elhatároztam, hogy a városi bukósisak fronton követett példát, montis fronton is követni kezdem, vagyis végre keresek egy olyan bukót, ami tényleg jó a fejemre. El kell mondanom, hogy a mostani Endura Snype bukóm nem lenne rossz, de a hülye fejformám és mérethatáros fejkör méretem (58.5) miatt, hosszabb távon igencsak kikezdi a fejem bizonyos pontokon (na jó öregszem bazzeg és a bőröm már nem olyan rugalmas és feszes, mint rég, a botox meg nem opció). 

12022361_938740472840192_1296976095901548409_o.jpg

Endura Snype. Egy maratont kényelmesen végignyomtam benne...

Ezzel egy ideig úgy védekeztem, hogy egy régi Giro bukó extra szivacsozásából egy plusz részt bekókányoltam a homlok részhez, de 2 óránál hosszabb tekerés után, így is úgy néztem ki mostanában, mint akinek a homlokán átmentek egy jégkorival. Hát igen a csökkenő kollagén és elasztin szint hehehehe.

Kell egy új bukó, mert megérdemlem, úgyhogy lázas keresgélésbe kezdtem. Bevallom, technika buziként, először rögtön a Smith bukók felé kacsingattam, mivel a Smith által kifejlesztett, speciális méhsejt szerkezet, igazán izgatta a fantáziám. Óóóóó drága... és ami végleg eltántorított, az a köcsög mérethatár! Náluk is 59cm a határvonal, aminél a M-es méret még jó lehet, de a L-es már kb, kétszer akkora, mint a fejem. A poén, hogy a gyártók  90%-át ki is zártam így.

Aztán eszembe jutott, hogy volt nekem egy hőnszeretett Uvex (XP 100) bukóm, ami az egyik Visegrád Maratonon mentette meg az életem, miután egy laza taknyálás után még 4-5 méteren keresztül csúsztam az oldalamon, amíg bele nem vágódtam egy fába, természetesen fejjel tompítva. Én túléltem, a bukó nem és csak azért nem vettem  mégegyszer ugyanolyat, mert éppen a grammániás korszakomat éltem (nagyon rövid ideig tartott) és volt könnyebb a piacon (persze ott is buktam a méretet, majd egyszer kifejtem miért).

580707_353474941366751_1994008321_n.jpgAz Uvex bukóban

Na de nem ez a lényeg! A lényeg az, hogy az Uvex-nél a méretezés totálisan máhogy néz ki: 52-57, 56-61. Vagyis a nagyobb méret, itt kinézetre se dupla akkora, mint a kisebb és az én fejemen se mutat úgy, mint egy túlméretezett bili. Ugye a fejméretem is pont 56 és 61 között, valahol félúton van, a grammokat sem nézem, a kínálat pedig.....na, de azért legyen jól védett... éééééés a nyertes (ha végignézed a kínálatot, nem nehéz kitalálni).... Uvex Finale. Nem egy grammhuszár, de plusz tarkóvédelemmel megnyerte a "versenyt".

csm_41080511_31296fcd15.jpg

Nem egy olcsó cucc, de nem is a baromi drága kategóriában van (~30EFt). Időközben meg is érkezett, sőt már abban is alszom,mint a gyerekek a karácsonyi ajándékkal... na jó nem. Mértre, formára tökéletes. Egyedül, amit hiányoltam a csomagból (ezért az árért), az egy plusz szivacs készlet.

Minden marketing dumát  megtaláltok a hivatalos weblapon, úgyhogy nem írnék ömlengést a különböző fantázianéven futó technológia újításokról. A hosszútávú tapasztalatokat meg majd megírom, ahogy lecseng ez a karácsonyi őrület és végre eljutok terepre... hehehehe.

Addig is boldog ünnepeket mindenkinek;-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr5613516621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása