Nem a kedvenceim a 120-at mozgó gépek, de ezzel a 29er Ibis vázzal lehet meg tudnám szeretni ezt a kategóriát is... höhöhöhöhö! A neve meg fenomenális, főleg ezzel a fekete színnel kombinálva!
Nem a kedvenceim a 120-at mozgó gépek, de ezzel a 29er Ibis vázzal lehet meg tudnám szeretni ezt a kategóriát is... höhöhöhöhö! A neve meg fenomenális, főleg ezzel a fekete színnel kombinálva!
Láttam már 3000Ft-ért, sőt 5000Ft-ért is (ez utóbbi verte ki a biztosítékot), de ez, akkor is ugyanaz a téli maszk, amit megkapsz ~600Ft-ért az ebay-en ingyenes házhoz szállítással.
Most nem az eladók ellen akarok szítani, mert legtöbbször ők is viszonteladók... na de azért na....
Tegnap sikerült összeszedni egy felütéses defektet, amit vaksötétben didergő mínuszban valahogy nem volt kedvem orvosolni. Ma reggel álltam neki belsőt cseréni, világosban, de szintén zacsit összetöpörítő hőmérsékleti viszonyok közt. A fém szerszámok csak úgy tapadtak a kézhez és a pumpa gumi tömlője is erotikusat álmodhatott, mivel kőkeményre merevedett. Erre jött a reggeli lefagyott út... ilyenkor mindig felemlegetem Ritty nagypapájának örökbecsű mondását:
"Biciklivel megyek, mert csúszik!"
Nem mellékesen valaki vegye már meg ezt nekem!
Érdekes váltó ötlet a SPRUNG. Leegyszerűsítve: a 3 részből álló hátsó fogaskerék részek, tengelytől való távolságát lehet változtatni, mégpedig egy Y "konzolon" eltolva a megfelelő irányba. Minél nagyobb ez a távolság, annál nagyobb hátsó fogaskeréknek felel meg. Persze még csak koncepció, de a felmerülő problémák ellenére is érdekes megoldás.
Terjedjen az ige!
Van már annyi dizájn lámpa (minimál gépekre is), ami nem is drága... a gatyád se megy rá, nem is néz ki szarul és legalább látszol is!
Szponzorok és halandók! A blog után elkészült Levi faszbukos oldala is! Egyétek, hirdessétek, nyomjatok egy tetsziket. Segítsünk ennek a Levi gyereknek kijutni a futár VB-re, Chicago-ba. Miért? Mert megérdemli, nem mellékesen megvédeni a GS világbajnoki címét!
Na szóval a cyclechic.blog.hu-on néztem a ruhacsipeszes megoldást, a nadrág szárának összetűzésére (bringázás közben), ami nem rossz, de szerintem sokkal jobb erre a célra a binder csipesz (én ezt használom). Szintén kapható a szivárvány minden színében és jóval erősebben fogja a nadrágot, másrészt a felhajtható szárai miatt nem lóg ki, mint a ruhacsipesz.
Indulás: 09:00-kor a Böszörményi úti BMW szalontól (gy.k.: Debrecen)
Útvonal: Józsapark - Zeleméri templomrom (Tócó-patak eredése) - Bodaszõlõ (vadaspark, struccfarm)
Kötelezõ felszerelés:
- terepre alkalmas kerékpár
- pótbelsõ, gumijavító készlet, pumpa
- réteges öltözet, esõkabát
- igény szerint frissítõ (meleg tea, stb.)
Visszaindulás: 13:00 - 14:00 között (de lehet egyénileg is)
Jelentkezni mail-ben a finishline.hu oldalán lehet!
Egyszerűen hatalmas! Képért kösz Röfinek!
via milanofixed.com
Megjött a Rainlegs. Mákom volt vele, hiszen viszonylag jó áron jutottam hozzá ebay-ről (úccsó két L-es darabja volt az eladónak), amikor az ejró még nem a 320-at ostromolta. Persze így sem volt annyira olcsó, de postával együtt jobban kijöttem, mintha itthon vettem volna (mára ez a helyzet már közel sem mondható el, köszönhetően a sikeres gazdaságpolitikánknak).
174 cm körüli magasságom a mérethatár környékén volt, ugyanis az L-es és az M-es méret között a 175cm a bűvös határ (M: 165-175, L: 175-185). A külföldi oldalakon olvasott okosságok után döntöttem az L-es méret mellett és nem bántam meg. Egyrészt bő, oldalzsebes gatyákat hordok, amihez nem árt a nagyobb méret, de normál nadrágra felvéve sem éreztem a nagynak.
A csomagolásról már olvastam, hogy egy kartonra övszerűen feltekerve érkezik, így semmi meglepetést nem okozott, a dobozból kihámozva (dobozba a német srác rakta).
A legtöbb gatyám fekete, így adott volt, hogy a fekete színűt veszek, meg lássuk be, ez mindenhez passzol. A kartonról leszedve inkább hasonlított egy edzett acélláncból álló lakat borításának, mint övnek felcsavart esővédőnek, igaz annak súlya (tömege) nélkül.
Felcsatolva praktikusan el fog férni a síkabátom alatt, vagy, ha nem szükséges, egyszerűen bevágom a hátitatyómba. Igaz kissé bosszantott, hogy a túlméretezett övrész beállítása után (hordóhast is simán átérne), egyszerűen lóg az öv vége, mivel semmi bújtató sincs rajta. Persze pikk-pakk le lehet vágni (garancia lejárta után én is ezt fogom tenni), na de azért mégis. Az meg külön vicces volt, hogy az övrész csatját (normál túraboltban kapható műanyag, 25 mm-es csat) kapcsiból meg kellett fordítani, mert fordítva volt rajta. De legalább kapható szabvány méret!
Kibontva a cuccot először nagynak tűnt, de simán kell ekkora, hogy a combodat rendesen levédje. Kihajtogatni pofon egyszerű, oldod a patentokat, lehajtogatod és már kész is.
Egyenlőre ennyi, éles teszthez kell majd egy kis eső, vagy havazás... tehát folyt. köv.