"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Krumpli II /The End/

2009. július 09. - korcs75

Jelentem kész! Magam se hiszem, de elkészült Krumpli II. A Váz csinosítgatása ugyan még hátra van, de egyben a dög és most ez a lényeg! Ma csapatok is egy 30km-es kört teszt gyanánt. Addig is íme az első 'ofisöll kép róla:

Halkan hozzáteszem, hogy ahhoz képest, hogy shitbike-nak készült, nem kicsit szállt el a ló. A kerékszettel sikerült elérni azt, hogy az eredeti koncepciót nyakon ütve (vagyis egy bárhol otthagyható bringát csinálni), a költségvetést sikerült megötszörözni. Persze a legnagyobb tanulság, az alkatrészek beszerzése volt, de erről vekengtem már eleget. Vattafak!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr924866606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lunática 2009.07.09. 10:13:20

azért ezt a "shitbike"-ot én így már nem nagyon kötögetném ki aki nem ért hozzá, annak is szemet szúr, tuti ;) mer' GYÖNYÖRŰŰŰŰ! :)

Lecsa 2009.07.09. 11:37:00

Fasza kis városi surranót raktál össze! Én sem sorolnám a SHIT kategóriába! SS a hajtása? Csináld meg fixinek és akkor tuti nem akar/tudják ellopni! ;)

Ismeretlen_92050 2009.07.09. 11:43:14

Flip-flop! De ,mint írtam shitbike-nak készült, de azt nem mondtam, hogy az is lett belőle;-)

kujon 2009.07.18. 01:03:33

A fixinek mi értelme van 3 év fölött? :D Bocs, télleg komolyan kérdezem, egy lejtős részen pl, ha kicsit pihentetné az ember a lábát, nagyon szar lehet... Azon kívül, hogy vagy elindulni nehéz vele, vagy tartósan haladni... Hol jó ez a kialakítás? Mondom, nem kötexem, télleg érdekel... kösz

Ismeretlen_92050 2009.07.21. 11:39:07

Ez egy SS bár mivel flip-flop-os átalakítható fixivé. De mint írtam ez egy SS vagyis single speed:-D Az meg, hogy miért jó fixizni? Olvasd el ezt a cikket: http://www.origo.hu/nagyvilag/20070512fixierzes.html
süti beállítások módosítása