"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Krumpli keresztelő

2010. január 31. - korcs75

Tegnap lefújtam, ma már szedtem is le a maszkot... kicsit elbasztam (túl vastagon hordtam fel a rétegeket, így aláfolyt egy pöppet a maszknak), de egy kis korrekció fekete festékkel (köszönet Bélabának) és máris fasza lett. A végeredmény:

Egyébként kevesebb kínlódással megúsztam volna, ha a zsibiben található matricással csináltatok rá matricát és átnyomom egy leheletnyi lakkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr104866689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_43841 2010.03.18. 20:29:45

Konkrétan kurva jó.

ilka 2010.04.20. 22:28:05

Nekem piros-fehér van :) Meg tudnád írni hol szereztél piros nyerget? (ilkanak@gmail.com) az enyém elferdült:( és normális áron nem nagyon találok. köszi! és nagyon csini lett ;)
süti beállítások módosítása