"Tekerek ezen-azon, ezt-azt..." - minden, ami tömény bringa.

BringaBuzi™

Láncfeszítés

2010. május 10. - korcs75

A "mágikus" láncfeszítő. Patkányon (Szacsa SS-ére) akartam egyet a régi váltóból, de annyira ramaty állapotban volt, hogy feladtam. Sehogy sem tudtam úgy pozicionálni, hogy ne ugorjon meg a racsni, így maradt a klasszikus feszítő nélküli felállás.

De végre elkészült, bár mondani fogom Szacsmónak, hogy egy újrabovdenezés és négy új fékpofa azért ráférne. Krumplin viszont meg akartam oldani a láncfeszítést, mert kibaszottul untam már az utánaállítgatást. Beszereztem a Bajnok szervizből egy Spyral egygörgős láncfeszítőt (kösz Matej). Felraktam, próba, a racsnira nem fekszik fel eléggé a lánc ahhoz, hogy ne ugorjon meg. Ugrott a mocsok... de sebaj ebből is tanultam. A váltópapucson, sajnos nem volt olyan állás, ahol a rugófeszítőt előbbre tudtam volna rakni. Elő a vasfűrészt, ha nincs, csinálok! Csináltam, feszít, nem ugrik. Láncmérettel elszaroztam kicsit, így előrébb került a tengely, de már nem volt türelmem tovább szórakozni vele. Ilyen lett, lehet fikázni a kommentekben (hehehehe):

A láncfeszítő szép fehér, de mire végeztem kész mocsok volt, a lánccal együtt letisztogattam és a bringákat is lemostam.

Ja még múltkor felraktam Krumplira két eredeti camping kerékprizmát... wehehehe, szerintem nagyon pöpec.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringabuzi.blog.hu/api/trackback/id/tr724866791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andris 2010.05.10. 15:31:43

ejj de azt a koponyát a kormány alatt is csak most veszem észre:O tökjól néz ki! a krumplifelirat festéskor került fel az is?

shg 2010.05.10. 16:22:48

Ne haragudj, megkérdezhetem, hogy milyen áttéteket használsz? 14/42 re tippelek

Ismeretlen_92050 2010.05.10. 17:19:47

andris: nem, az utólag lett kimaszkolva és ráfújva: http://bringabuzi.freeblog.hu/archives/2010/01/31/Krumpli_keresztelo/ shg: 14-38 elöl egy teljesen gyári Truva Isoflow Single van... gondolkodtam már, hogy nagyobbra kéne cserélni, de mivel városban jó ez a pörgős áttétel, eddig nem tettem meg. Amúgy a 42-es vagy 44-es már kicsit kilógna a láncvédő mögül. Dinamikusabb így, bár a max. sebesség így csorbát szenved...

shg 2010.05.10. 19:07:45

Köszi, azért kérdezem, mert 13/52-eset használok. Nem okoz problémát, de mégis úgy érzem le kéne cserélni 42-esre. Te hagynád, ha kényelmes így is?

wackor 2010.05.10. 20:57:22

hello,meseld mar el nekem, hogy miert kellett az a lancfeszito? nem egyszerubb kicsit hatrebb huzni a papucsban az agyat, aztan kesz a lancfeszesseg. nem ertem...

Ismeretlen_92050 2010.05.11. 09:27:45

shg: erről nálam hozzáértőbbet kérdezz, pl. wackor-t. Az tuti, hogy hosszútávon szedi az ember térdét a túl nagy áttétel. Vagy a bikemag SS fórumában is érdeklődhetsz.

Ismeretlen_92050 2010.05.11. 09:54:33

@wackor : Ez az én hülyeségem, ennyi. Ha meglesz a Csepel Royal ígérem nem lesz rajta (hehehe), sőt bringapólózni is elmegyek;-)
süti beállítások módosítása