A "mágikus" láncfeszítő. Patkányon (Szacsa SS-ére) akartam egyet a régi váltóból, de annyira ramaty állapotban volt, hogy feladtam. Sehogy sem tudtam úgy pozicionálni, hogy ne ugorjon meg a racsni, így maradt a klasszikus feszítő nélküli felállás.
De végre elkészült, bár mondani fogom Szacsmónak, hogy egy újrabovdenezés és négy új fékpofa azért ráférne. Krumplin viszont meg akartam oldani a láncfeszítést, mert kibaszottul untam már az utánaállítgatást. Beszereztem a Bajnok szervizből egy Spyral egygörgős láncfeszítőt (kösz Matej). Felraktam, próba, a racsnira nem fekszik fel eléggé a lánc ahhoz, hogy ne ugorjon meg. Ugrott a mocsok... de sebaj ebből is tanultam. A váltópapucson, sajnos nem volt olyan állás, ahol a rugófeszítőt előbbre tudtam volna rakni. Elő a vasfűrészt, ha nincs, csinálok! Csináltam, feszít, nem ugrik. Láncmérettel elszaroztam kicsit, így előrébb került a tengely, de már nem volt türelmem tovább szórakozni vele. Ilyen lett, lehet fikázni a kommentekben (hehehehe):
A láncfeszítő szép fehér, de mire végeztem kész mocsok volt, a lánccal együtt letisztogattam és a bringákat is lemostam.
Ja még múltkor felraktam Krumplira két eredeti camping kerékprizmát... wehehehe, szerintem nagyon pöpec.